lost^ Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei! Planlegger å kjøpe meg denne bærbaren http://www.directbuy.no/PartDetail.aspx?q=...76;c:36159;r:pg hovedsaklig til spilling Men jeg lurer, dagens gjennomsnittsfart på bærbarer er ca 1 - 2 ghz 512mb - 1024mb ram, 64mb - 128mb skjermkort. Det kommer mest trolig nyere spill ikke så langt i framtiden som vil krever mer enn dette. Krever over 2ghz og 256mb skjermkort. Quake 4 trenger 2ghz minimum! Skal jeg vente med kjøpet til noe bedre kommer eller vil denne bærbaren være holdbar til nye krevende spill som Quake 4 kommer? Mvh. lost^ Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Den ferrarien klarer alle nye spill helt greit(du har valgt et ille dyrt sted da), men til spilling ville jeg kanskje valgt et annet grafikkort. Som feks. 7800gtx go, 6800go/ultra, x800. Å si at et spill krever 256mb grafikkminne blir veldig dumt å si. Jeg har feks. et elendig radeon 9600 256mb, mens du får _mange_ ganger raskere grafikkort med 128mb grafikkminne. Å si at et spill trenger 2ghz minimum blir også veldig feil. Du kan jo prøve å sammenligne et p4 2,0ghz og pentium m 2,0ghz . Men jeg ville nok ikke kjøpt den ferrarien, det er lite bang for the buck Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hvis spilling er det største formålet for at du skal kjøpe en bærbar så hadde jeg utelukket Ferrari serien, og heller gått for en pc med bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå