Bibendum Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Dette er egentlig et lite kinkig spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Har nettopp måtte installere Windows på nytt og i den forbindelse så har det dukket opp en "veiviser til ny programvare" opp ved oppstarten etter at jeg "trodde" alle drivere var installert. Den finner derimot ikke driveren selv, og når jeg ser etter "spørsmålstegn" i Enhetsbehandling så står de helt i toppen under PCens navn og med teksten ANDRE ENHETER - UKJENT ENHET. Når jeg dobbelklikker på den så står det Ukjent produsent, men Plassering: på Nvidia Geforce 7800GT. Hva betyr dette, skjermkortdriveren er jo lagt inn.... Noen som har en anelse om hva slags driver jeg mangler? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 La Windows inn skjerkortdriveren selv, eller lastet du ned fra Nvidia? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Chipset drivere? Innebygged modem? Nettverkskort? Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Hei Takk for hjelpen, men jeg fant ut av det. Måtte bare tenke litt logisk når enhetsbehandling sier at plassering er på skjermkortet så fant jeg ut av det. Jeg hadde ikke installert driver for 3D akselerasjon til skjermkortet. Dvs. jeg hadde begynt å gjøre det men måtte avbryte installasjonen. Nå er alt løst! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Godt å høre Lykke til videre med en nyinstallert PC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå