flaten1 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei, jeg har nå gått til anskaffelse av (bestilt) en brukt Nokia 6680. Dette er første gang med Symbian. Spørsmålet er hvor godt jeg kan utnytte denne telefonen. På min tidligere PDA hadde jeg et utmerket program som het Ewallet. Her kunne jeg legge inn medlemsnummer, koder, brukerdata og så videre. Jeg laget også notater med tips, lisensnøkler med mere. Finnes det noen tilsvarende programmer for Symbian? kan jeg lage notater (tips. lisensnøkler og lignende) som kan overføres til telefonen? Hvor får jeg tak i slike programmer, og hvilke andre programmer er å anbefale? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Du bør ta en kikk på noen sider: www.my-symbian.com www.allaboutsymbian.com Der er det mye å lære, og mange programmer å få tak i. De fleste koster penger. Lenke til kommentar
NooN Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 på min 6600 ligger det inn orginalt sånn program for å oppbevare koder og sånt... heter "Lommebok" Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Programmet du er ute etter heter lommebok, og befinner seg på din N6680. Dette er et passordbeskyttet program hvor da kan lagre den informasjonen du måtte ønske. Er flere maler som visa kort, billetter osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå