Gå til innhold

Modding av Q-tec 6024MD miditower, kommentarer

Anbefalte innlegg

complexity:

Nei, det mønsteret var ikke der fra før, men jeg har også sett noe liknende på et annet.

--

Kjøpte lakk på europris i går, men etter å ha testet den, så fant jeg ut at den ikke var så bra, den var litt stygg farge rett og slett + at den renner ganske fælt, kjøper ny lakk på biltema snart, skal kjøpe rød da. Ikke noe fremgang i prosjektet foreløpig, kunne vist dere noen bilder, men broren min har rota bort kameraledningen, så det blir ikke noe av det før jeg får lånt en eller at han finner den igjen.

Har forresten fått meg sponsor nå, Hammar Elektronikk AS har sagt seg villige til å sponse meg med to sånne og en sånn. Tusen takk til Hammar.no!

Edit: gamle, døde linker oppdatert :)

Endret av Økonom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det ble fint det.. jeg likte designet på vinduet :yes:

jeg skjønner ikke hvorfor alle hetser q-tec kabinettene, jeg har det selv og er veldig fornøyd.. det er lite og lett og ha med seg på Lan osv, men jeg er enig i at strømforsyningene ikke er av de beste slaget..

du har ikke vurdert og fjerne 3,5tomms racket da? jeg synes det blir mye "cleanere" da..

Lenke til kommentar
du har ikke vurdert og fjerne 3,5tomms racket da? jeg synes det blir mye "cleanere" da..

5210528[/snapback]

Takk,

jo, når du sier det så hadde det kanskje vært en idè, skal henge opp harddisken i o-ringer, og jeg kan vel klare meg uten min kjære floppy.

Lenke til kommentar

Takker, alle sammen!

Det har vært lite fremgang med prosjektet, jeg har ikke fått tak i lakk ennå, det er litt langt til biltema, så jeg er avhengig av at mamma kjører, tror at hun kan få tak i lakk en av de første dagene nå.

Jeg tenkte å teste hvordan det fungerte å kveile sammen fem meter kobberrør, grave det ned i bakken og bruke det som radiator, men når jeg grov den ned var jeg så uheldig at telefonkabelen lå akkurat der jeg hadde gravd den ned :( Så jeg har vært uten nett siden søndag... Hehe, min feil.

Og så har Norsk hobbyelektronikk sagt ja til å sponse meg med noen potmeter og resistorer, og tanken var å bruke dette til å voltmodde grafikkortet og lage en slags viftestyring.

Takk til Hobbyelektronikk.no!

Endret av Økonom
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har vært altfor lat i det siste, og siden ingen har mast på meg med dette prosjektet har jeg nesten glemt det, har prioritert venner, skole, snowboard og kjøling istedet.

Men jeg skal bli ferdig med prosjektet, skal sparkle litt mislykka lakkering og sånn i helga, prøve å få lakkert ferdig. Biltema lakken renner endel, så det er litt vanskelig å lakkere knapper og sånn, men jeg får det vel til til slutt, hvis ikke lager jeg mine egne knapper.

:yes:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...