fntd Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Etter sommer fikk jeg en CREATIVE MUVO V200 mp3-spiller, med 512 mb. Har til nå vært veldig fornøyd med denne spilleren, bortsett fra at den skulle hatt egen knapp for hold-funksjon. I dag, da jeg satte spilleren i USB-porten på datamaskinen, for å oppdatere spillelisten min, fikk jeg beskjeden "H:\ er ikke tilgjengelig. Forespørselen ble ikke utført fordi en I/U-feil oppstod" Kan noen fortelle meg hva som skjer, og om jeg kan få ny spiller? Denne spilleren var en gave, så jeg har hverken kvittering, eller anelse om hvilken butikk den er kjøpt i... har spurt, og den jeg fikk spilleren av, husker ikke hvor den ble kjøpt, og har i hvertfall ikke kvittering lenger... Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Søk på liknende feilmeldinger internasjonalt. Det kan jo være i Windows det har blitt feil. Jeg gjorde et søk på usb "i/o error" og det er ganske mange forum-poster internasjonalt over linkende feilmeldinger. De fleste ser ut til å være i forbindelse med linux. Det ser ut som om den engelske versjonen er: the request could not be performed because of an I/O device error Prøv å koble den til en annen maskin, kanskje det virker da. Jeg har en eldre maskin hvor USB minnepinner etc noen ganger virker, noen ganger ikke. Lenke til kommentar
fntd Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Allerede prøvd på fem maskiner... Får samme feilmeldingen over alt... alle maskinene er Windows XP... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå