Gå til innhold

Beste AGP Skjermkort en kan få for ca 1500 kroner

Nutcracker

Anbefalte innlegg

Skal bestille en ny harddisk fra komplett eller psdata, og tenkte jeg skulle bestille et nytt skjermkort til en bekjent som sier han må ha et nytt skjermkort.

Han sier at max pris skal ligge rundt 1500 kroner. Har ikke følgt med så mye på skjermkort-fronten i det siste. Så jeg trenger litt hjelp.

NB; HAN HAR KUN AGP!

Regner med et nvidia 6800 kort eller et ati x800/x700 kort. Men hva jeg skal gå for (pro/gt/xt), vet jeg ikke. Samme med fra hvilken produsent.

Setter pris på alle som kommer med tips :thumbup: , og gjerne post med link (og husk at jeg SKAL kjøpe fra komplett eller psdata). Gjerne si hvorfor akkurat du anbefaler akkurat det kortet.

Offtopic: vet at dette er feil forum, men spør om dette også , men du trenger ikke svare :)

- Er det noen som har hatt eller hørt om noen som har hatt erfaringer med denne wd disken: WD Harddisk 320.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 8MB FDB

http://www.psdata.no/ps.asp?it=110637&mlevel=010400

Endret av Nutcracker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
der feis du i grøden med  å ikkje kjøba et Gainward 6800LE kort på demobrukt på komplett for 971kr... det lar seg garantert åpne til 16 pipelines og klokke til 6800GT hastigheter... menmen

5185540[/snapback]

Ingen garanti for det. Når det demokort, så er det sikkert noen som har levet det tilbake fordi de ikke fikk åpnet det... Eller hva?

Lenke til kommentar

nesten alle av Gainward sine LE kort latt seg gjøre det... Flere jeg kjenner inkludert meg selv har kjøpt kort på demobrukt å og fått goe resultater..

uansett om du ikke skulle klare 16 men "bare 12" vil det fortsatt være bedre... + at prisen var mye billigere.

Det er selsagt et sjansespill men med under så goe sjanseforhold burde man ikke tenke seg om..

edit... skrivefeil.

Endret av Oze
Lenke til kommentar
der feis du i grøden med  å ikkje kjøba et Gainward 6800LE kort på demobrukt på komplett for 971kr... det lar seg garantert åpne til 16 pipelines og klokke til 6800GT hastigheter... menmen

5185540[/snapback]

LOL umulig. Hvis du er heldig kan du åpne noen pipelines, men det er bare en sak av kaka. Du trenger fortsatt å klokke kjernen + at du 6800GT bruker ddr3 (Gddr3) ram, mens LE bruker ddr1 (gddr1).

+ At 6800GT kan jo også klokkes, så du sitter forsatt med en nesten like dårlig skjermkort i forhold. (nei GT kan ikke åpne noen pipelines).

Det beste til dags data er x800GT/GTO og når x1600 kommer (har kommet) blir vel det overtakeren. :thumbup:

Hvis du er heldig får du den opp i 6800 hastigheter, noe som er på lik linje med x800GT ca. Men 6800GT er i en helt annen klasse. Den kommer opp i hastigheter som langt overstiger 6800Ultra hastigheter!

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Eller et X800GTO som er et mye bedre valg :)

5182407[/snapback]

Finnes det i AGP da??

5185869[/snapback]

nei det finnes ikke noe AGP av det kortet.

5185967[/snapback]

Det jeg trodde, og det han trengte...

5186003[/snapback]

det fins visst AGP allikavell etter litt research..

X800GTO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...