Gå til innhold

Hvordan bli moderator?

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det står et eller annet sted "Ikke be om å bli moderator", men jeg bare spørr.

Hva må til for å bli moderator? For meg føles som om dette alltid går på postcounten din, noen jeg synes er urettferdig. Det er noen moderatorer som også har barnslig språk (IMO) men hey, ingen er jo uskyldig. Kan det gå på hvor mange reports du har?

Så hva må til for å bli dette? Hvilken måter kan jeg gå fram på for å vise meg verdig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet at det står et eller annet sted "Ikke be om å bli moderator", men jeg bare spørr.

Hva må til for å bli moderator? For meg føles som om dette alltid går på postcounten din, noen jeg synes er urettferdig. Det er noen moderatorer som også har barnslig språk (IMO) men hey, ingen er jo uskyldig. Kan det gå på hvor mange reports du har?

Så hva må til for å bli dette? Hvilken måter kan jeg gå fram på for å vise meg verdig?

5181532[/snapback]

Poster er jo ikke grunnen til at folk blir valgt ut. Mange med masse poster som ikke er moderator, men det gir jo en pekepinn på hvor bevandret personen er på forumet.

Men, slapp av, du blir nok ingen moderator.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Det å bli moderator, hvorfor har du et ønske om dette?

At de med mange poster har ofte med tid på forumet å gjøre og hvor mye man bruker forumet aktivt som fredrikrb sier.

Det anngående skrivemåte, vel..folk er forskjellige og skriver forskjellig. Skrivemåte har vel neppe så mye med saken å gjøre. Ellers hadde jeg aldri vært moderator ;)

Du bør ikke ha noen alvorlige advarsler.

Og som sagt _uendelige_ ganger før, man blir spurt om å være moderator av foumstyret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...