MyBigMouth Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg vet at det står et eller annet sted "Ikke be om å bli moderator", men jeg bare spørr. Hva må til for å bli moderator? For meg føles som om dette alltid går på postcounten din, noen jeg synes er urettferdig. Det er noen moderatorer som også har barnslig språk (IMO) men hey, ingen er jo uskyldig. Kan det gå på hvor mange reports du har? Så hva må til for å bli dette? Hvilken måter kan jeg gå fram på for å vise meg verdig? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hoho...dette har vært oppe så uuuuutrolig mange ganger. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ja, antall rapporteringer avgjør om du kan bli moderator. Daniel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Jeg vet at det står et eller annet sted "Ikke be om å bli moderator", men jeg bare spørr. Hva må til for å bli moderator? For meg føles som om dette alltid går på postcounten din, noen jeg synes er urettferdig. Det er noen moderatorer som også har barnslig språk (IMO) men hey, ingen er jo uskyldig. Kan det gå på hvor mange reports du har? Så hva må til for å bli dette? Hvilken måter kan jeg gå fram på for å vise meg verdig? 5181532[/snapback] Poster er jo ikke grunnen til at folk blir valgt ut. Mange med masse poster som ikke er moderator, men det gir jo en pekepinn på hvor bevandret personen er på forumet. Men, slapp av, du blir nok ingen moderator. Endret 20. november 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg og Fredrikrb vi er gode kandidat0r. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Damn right! Venter bare på spørsmålet om jeg vil tre inn i moderatorenes rekker jeg nå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 LarsP ftw! Å få oivind_dahle tilbake! Betal han omså! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Tråden har gått off-topic, trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt, og tråden stenges. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Å få oivind_dahle tilbake! Betal han omså! 5181712[/snapback] Agreed. Beste moderatoren dette forumet noensinne har hatt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Personangrep er snarveien til moderatorstillingen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det å bli moderator, hvorfor har du et ønske om dette? At de med mange poster har ofte med tid på forumet å gjøre og hvor mye man bruker forumet aktivt som fredrikrb sier. Det anngående skrivemåte, vel..folk er forskjellige og skriver forskjellig. Skrivemåte har vel neppe så mye med saken å gjøre. Ellers hadde jeg aldri vært moderator Du bør ikke ha noen alvorlige advarsler. Og som sagt _uendelige_ ganger før, man blir spurt om å være moderator av foumstyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg