Scortech Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg kjopte Windows Xp home for noen maaneder siden. Og aktiverte windows dagen etter at jeg fikk den. men naa har plutselig den aktiveringsdingsen poppet fram. jeg har ikke faatt noe ny hardware siden jeg kjopte Xp home (da kjopte jeg med en hdd) jeg har faktisk rotet litt med virtual drives men det er det eneste. er det alt som skal til for at Windows Xp home krever at jeg skal aktivere xp home paanytt?? jeg har provd aa aktivere paa nytt men da kommer det fram at jeg har aktivert windows xp home for mange ganger.hva soren. jeg har aktivert windows Xp home EN gang.hva soren skal jeg gjore naa da siden jeg ikke kan aktivere over nettet?? Maa jeg da ringe inn til microsoft norge for aa faa gjort det?? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Maa jeg da ringe inn til microsoft norge for aa faa gjort det?? 5181481[/snapback] ... Ja, du må nok det. men det er enkelt og helt problemfritt. Nummeret står ett sted på den aktiveringsboksen som spretter frem Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=499453 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Takk for den Mython.hehe.søke funksjon på hardware har aldri virket som den skal så jeg har helt sluttet med å prøve med søking. Jeg får vel ringe inn til Microsoft norge i morgen. Jeg har 2 dager igjen får jeg må få aktivert windows igjen. Totalt så var det 3 dager jeg fikk på meg til å aktivere windows igjen. Endret 20. november 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Jeg ringte inn til Microsoft norge.fy søren for en dårlig service.hehe.tok 15-20 min før jeg kom til og når jeg kom til så fikk jeg beskjed om å ringe inn til de litt senere pågrunn av at serveren var nede.LOL de har vel server linjer fra telenor :!: Endret 21. november 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Da jeg nylig ringte inn for å aktivere ringte jeg det nummeret som kom fram på skjermen når jeg klikket "Telefon" knappen i aktiveringsvinduet. Da kom jeg til en automatisk tjeneste hvor jeg tastet inn en haug med tall og en datastemme leste opp koden jeg skulle taste inn. Ingen ventetid bortsett fra at hele prossessen tok noen minutter. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 jeg ringte det 800 også bla bla nummeret, det er gratis. jeg ringte litt senere på dagen da fikk jeg ordnet det. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Den automatiske tlf servicen er like ubrukelig som nettaktivering så lenge aktiveringen sier en har aktivert for mange ganger. Da må en gjennom den og så til en kundebehandler og pån igjen. Dette er svært så frusterende. Hvor mange ganger en kan aktivere er usikkert, men før gikk det smertefritt, nå skjer det ved 9 av 10 tilfeller. Dette systemet synes jeg personlig er noe tull... og har dermed gått vekk fra å bruke mine originale xp cder. Det er rett og slett for mye dill. Ikke nok med at om en skulle trenge å legge inn xp igjen pga dens ustabilitet så skal en jaggu bruke en masse tid på registrering i tillegg til 1000 oppdateringer. Så Microsoft sier i mine øyne at vi straffer deg som bruker originalt. Endret 21. november 2005 av sesteen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå