Irminsûl Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 "De unge skuespillerne er sjokkert over alle menneskene som bare gikk rett forbi dem. Rake i ryggen uten å se på dem. Barna er rystet over at de fikk så få reaksjoner. Og da det til slutt var noen voksne som henvendte seg til dem, så var det for å kjøpe sex, konstaterer Trude Storheim i Redd Barna til Bergens Tidende." http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109642 :!: :!: :!: Lenke til kommentar
sixx Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 vet ikke om jeg skal le elelr grine Men valgte det første hahahaha Lenke til kommentar
snole Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Og hva er humoren i dette? Er jo bare tragisk.... The world is a very very fucked up place..... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 De fikk i det minste poengtert saken tydelig. Folk flest overser problemet og de få som ikke gjør det, er der for å utnytte problemet. Ganske skremmende i grunn. Nordmenn har blitt samvittighetsløse. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 jeg skjønner ikke helt hva redd barna vill oppnå. det at folk ignorerer dem og går rett forbi er da ikke noe å stusse over, det er ivertfall det jeg ville gjordt. Lenke til kommentar
duottar Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Dette viser da hvordan det egentlig fugnerer ute blandt folkemengden. Hvorfor skal JEG bry meg når ingen andre gjør det? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) http://www.bt.no/lokalt/article222547.ece Mer der, og bilde. Edit: Lurer på hva mennene sa jeg, gikk bort og liksom "tar'u for timen æ bebehh??" Endret 20. november 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Klart det er ille, men hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg ser egentelig null humor i dette. Er jo et tragisk faktum at folk nesten ikke legger merke til dem, men enda verre at to stk. faktisk vil kjøpe sex av dem. Dette er en tankevekker syntes jeg. Ikke noe å le av. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 No offense, men de så en smule utbydende ut. Ikke så altfor ulike flere som henger i skippergata dagen lang... Dog, forkastelig å i det hele tatt skulle utnytte prostitusjon imo. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Nå kan ikke jeg si at jeg ofte trasker rundt i skippergata , men de så veldig ut som dette standard bilde på prostituerte ja. Helt enig, utrolig forkastelig at noen prøver å utnytte slike barn! Og derfor skjønner jeg ikke at folk kan syntes dette er noe morro i det heletatt... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hmm, jeg ser ikke helt problemet. Mennene var kanskje ikke klar over deres lave alder. 16 er den seksuelle lavalder og prostitusjon er lovlig. Hadde de gjennomført samleiet så hadde det vært en annen sak. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Kva denne har i Humor-kategorien å gjere klarer ikkje eg å fatte. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg