madgringo Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei, jeg har 512 mb ram på maskina(vet ikke merke og slik, det står ikke noe sted men det begynner å lagge og maskina går veldig tregt ) . Har lyst til å kjøpe - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301116&cks=SER - disse ram brikkene og da eventuelt kaste eller iallfall ikke bruke de gamle. De koster ikke så mye til å være 2048 mb, er det verdt å kjøpe de eller er de ikke noe tess? Jeg spiller mye Rome Total War og har et Nvidia Geforce 6610 XL skjermkort så blir skjermkortet flaskehals?? Har en P4 3,4 ghz. Eller er det noen som har noen andre ram råd?? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Nå vet jeg ikke om skjermkort og ram kan flaskehalsere (?) hverandre, men jeg tivler på det. Du er sikker på at du har støtte for DDR2 ja? Om "ja", så er det sikkert helt kurrant minne. Jalla timings da, men jaja, du får det du betaler for. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Har støtte for ddr2 Kanskje jeg kjøper de eller lignende snart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå