boss3 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei. er helt nuub her så det er sagt. Ønsker å kjøpe en prosjektor og å se TV på den hjemme. Har kun vanlig kabel-tv, med antenne uttak. Har lest gjennom MANGE poster om dette men er ikke helt med enda. Dersom jeg har en hjemmekino forsterker, som NAD fra hifiklubben, vil jeg da kunne koble alt inn i den og så til forsterker, eller trenger jeg fremdeles en tuner for å få tv signalene i prosjektoren? Hva med MediaCenter fra windows, med en sånn pc må man jo kunne gjøre alt på prosjektoren (men det blir jo litt for kostbart da ) Noen som har noen gode forslag, og nei jeg vil helst slippe å ha tv som tuner. Kan man bruke f.eks. dvd-recorder el noe sånt da? Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) har lett litt rundt....vil man med denne tv tuneren oppnå ønsket resultat, eller er det bedre å gå for noe som f.eks. dvd-recorder?? vil jeg med den nevnte tuneren kunne vise bilder fra antenne på prosjektor (med rimelig god kvalitet), pluss få lyd til forsterker og skifte tv-kanal via tuneren? ønsker å kunne vise film, tv og ps2.!!(etterhvert også kanskje gå over til mediacenter med da trenger man jo ikke tv tuneren så det er jo greit) noen som kan svare fort og greit på dette el?? sry dobbelpost EDIT: Ingen som har noe som helst å si eller ? ? ? Endret 22. november 2005 av boss3 Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 da får jeg vel legge disse planene på is da, siden ingen klarer/gidder å hjelpe meg hehe seriøst...hadde vært greit om noen kunne om det som tidligere nevnt vil fungere fint Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) du trenger en tuner, ja, for å få tv på prosjektoren. noen dvdopptakere har tuner, de aller fleste videospillere,, du kan kjøpe tvkort til pc med tuner. mange muligheter, men ja du må ha en tuner, du kan ikke bare koble til antenna på prosjektoren. edit: hva slags utstyr har du? det er litt vanskelig å gi et kort og enkelt svar når du ikke sier noe i det hele tatt om hvilken prosjektor det er snakk om eller hva du har av hardware fra før... Endret 28. november 2005 av pelle.c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå