Francesca_ Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei, har sett på denne asusen her...virker som et bra kjøp til den prisen. Noen som vet noe om skjermkortet, duger det? Har også sett på den nye coop pcen som er i salg fra i morgen av. Virker også som et bra kjøp, litt mer enn hva jeg hadde tenkt å betale, men kan strekke meg til det. Er det noen som har andre gode forslag å komme med i samme prisklasse, dvs. absolutt maks 12 k, helst 11k. Pcen skal brukes til skole, film, litt spilling (mest strategi og simulatorer tror jeg, dvs. civ 4, AOE 3, the Movies osv. og kanskje noen FPS), musikk, lett video- og bilde redigering. Batteritid er ganske viktig, må ikke være under 3 t, vekt må ikke være over 3kg. Ellers er kravene: -Pentium M eller Turion min. 1,6ghz -min 512 mb minne -min 80 gb hd -15,4" skjerm, trenger ikke være mer enn WXGA Håper på noen gåde råd her folkens , var ingen som ville svare på det forrige innlegget mitt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Skjermkortet egner seg ikke til spilling. Og jeg vil anbefale at du styrer unna. Denne coop-pcen ser bra ut: her Eller denne: Netshop 1559 Kampanje oktober / november Jeg ville valgt denne: Asus 17" Glare WXGA+ Turion64 ATI X700 128MB 512MB/80GB/DVD Dual/WLAN/BT XP Home 12570 kr, selv om den er litt dyr og har litt kortere batterilevetid. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Trådstarter vil ha bra batteritid og vekt på under 3kg. Den Asus maskinen med 17" har dårlig batteritid og den veier nok over 3kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå