phelos Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei, Lurer på om dette er et greit kort til prisen (1500NOK) ? Er det andre kandidater i samme prisklasse som bør vurderes? =O= Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 x800GT er det beste valget. Lenke til kommentar
phelos Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Noen flere som er av samme oppfatning? Er litt Ati fanboy, det skal være sagt.. Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Jeg bestilte et sånt kort på fredag Komplett solgte faktisk ut alle 14 agp kortene de hadde på lager i løpet av fredagen! For mitt vedkommende sto valget mellom gf6600gt og dette. Jeg valgte ati pga mer minne og nyere chip, noe som ble støttet av 'ekspert' kompisen min som jobber i datakjeden Det viser seg at dette kortet har samme kjerne som x850 serien i motsetning til til de høyere modellene i x800 serien, noe som åpner for muligheten for å aktivere flere pipelines, les mer her. Om dette går forblir uvisst til jeg får kortet. Noen i dette forumet mener det bare funker på x800GTO utgaven.. edit: typos Endret 20. november 2005 av Xenofil Lenke til kommentar
phelos Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Hmm.. interessant, takk for tipset og link Tittet litt rundt og fant denne som også kunne være interessant: x800xl med heatpipe Det er en x800xl med kjøleribbe.. *stille og rolig* Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Til 2600kr? Value? Neppe... Gå for GTO kortet du. Og du som skrev at GT var mer for ze cash: NEI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå