MiRaCL Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Skal oppgradere pc'en og vurderer derfor å selge hele min,hva ca kan jeg regne med å få for den? Specs: Lian LI PC-75 kabinett P4 3.0c cpu Abit IC7-Max3 hk 1gb ocz premiere minne Sapphire x800xl agp Levicom 460w psu Wd 120jb 120gb ide wd 80jb 80gb ide Zalman Rheobus Komplett switech/aquacomputer vannkjøling. Swiftech MCW-50 gpu blokk Swiftech cpu blokk Swiftech chipset blokk Evo 240 radiator Ac tank eheim 1048 pumpe Eventuelt,hva kan jeg få for kabinett + vannkjøling? Bilder: Noen som har noen forslag? Takk for svar Endret 20. november 2005 av miracl Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Du vil ikke heller beholde kabinett+vannkjøling da. Tror nok en kjøper av en litt gammel komplett pc enten ikke vil ha interesse av vannkjøling og dermed ikke ville være villig å betale for det eller kjøpe pc'en bare for kabinetet og vannkjølingen. Ingen av delene gir deg en veldig god pris. Er da mye du kan beholde på den der. Vet ikke hvor abisiøst nykjøp du hadde tenkt deg men Hk cpu skjermkort og kanskje minnne bør da få deg langt. Men for å svare på det du spurte om Et sted mellom 4000 til 9-10000. Det kommer som sagt veldig ann på om du finner en som setter pris på vannkjøling og samtidig ønsker et komplett system. Mange vil nok syntes vannkjøling blir for avansert hvis du selger på finn ol. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ohh, nice maskin Du har lagt den ut på itavisen.no du ikke sant? Tja, pris, vanskelig å si. Behold vannkjølingen du, og selg resten. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Ble til at jeg beholdt alt,oppgraderte bare hk,cpu,gfx. Eneste grunnen til at jeg vurderte nytt kabinett,var pga at jeg vurderte å gå tilbake til luft kjøling. Meen bestemte meg for å fortsette med vannkjøling. Vurderer å modde kabinettet noe mere nå, er lei av alle 80mm viftene,så skal bygge om kabinettet litt,så jeg kun har 120mm vifter i det,så blir det stille og fint Big Sturl: ligger på itavisen ja pc70 er et genialt kabinettet,hadde vært enda bedre om det kom med 120mm vifter men. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 oppgradert gfx ja, hmm.. Skal du selge gamle eller ? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Har oppgradert og solgt p4 opsettet alt,faren min ble glad for ny pc'e, overgangen fra amd xp1600+ til p4 3.0ghz var stor for han Lenke til kommentar
storken Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 så du skal ikke selge kabinett + vannkjøling? ville ha noe i denne duren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå