nettis Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Har noen merket at hvis dere kjøper eller får tilsendt en "vanlig" ringetone til nokia 3510, så blir den utrolig lav. Det høres ut som om tonene forandres. Er det noe galt me mobilen min eller med firmware versjonen. Er dette noe som kan ordnes opp? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Fet logo du har da! Jeg har blinkelys på mobilen min, og jeg har paraply! Kan ikke noe for det, liker ikke Nokia's PR-avdeling, likevel om dem gjør det stort. Lenke til kommentar
Angel Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ja, har merket det samme! Ganske irriterende må jeg si...men først så visste jeg ikke at lyden kom ut fra siden av mobilen, så i begynnelsen syntes jeg alle tonene var lave...men grunnen var jo fordi jeg holdt foran hullet hvor lyden kommer fra! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Det der med at høytaleren ligger på siden er superpraktisk. Hvertfall på 6210 hvor det er et lite hull som lyden kommer ut av. Er bare å legge pekefingeren over for å dempe lyden så det nesten ikke høres. Utrolig praktisk om man ønsker å ikke svare e.l. Lenke til kommentar
Angel Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ja, helt enig! Har egentlig ikke tenkt over det på den måten før...er jo enkelt å dekke over det lille hullet hvis man vil dempe lyden litt ja! Lenke til kommentar
nettis Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Ja, men likevel, det er praktisk, men hvis jeg holder fingern over det lille hullet da hører ikke jeg ringetonen i det hele tatt. Det er så rart. Kanskje jeg må sende min telefon til firmware oppdatering. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Kanskje det er noe med høytaleren? Det skjedde nemlig noe kjempesnodig med 6210en min. Første 3-4 ukene var lyden når man spillte kjempehøy. Plutselig sa det knepp i høytaleren og lyden ble kjempelav. Og det har den vært siden. Men det gjelder bare på spill, ikke ringetoner, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå