Gå til innhold

3 pin pwr led på 2 pin kontakt?

Spr0cket

Anbefalte innlegg

Skal bygge maskin med aopen qf50a kabbis og asus a8ne fm og får ikke til å koble til pwl led kabelen fra kabbisen.

Problemet er at fra kabinettet kommer det en tre pins xox kabel (der x er kabel og o er NC) mens på hovedkortet er det bare en 2pins slot, iallefall i følge manualen.

er jeg helt på tur her eller hvordan skal dette være? hva er standard?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vanlig med 3-pins kontakt for PWR LED. Hvis du ikke har det så kan du jo flytte en pinne.

5182510[/snapback]

hvordan skal jeg flytte en pinne? vedlegger en skisse av det jeg har av tilkoblinger. hva har dere på hovedkortene deres?

edit: lol, leste manualen til hovedkortet, jeg siterer; "System Power LED ( Green 2-pin PLED)

This 3-pin connector is for the system power LED(...)"

hvordan skal jeg tolke dette, er det to eller tre pins te denne?

forøvrig er det avbildet en 2-pin connector på hk'et til power led. (pwr led + og pwr led -)

post-62916-1132525242_thumb.jpg

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
Den manualen jeg fant for A8N-E sier noe annet:

'Spr0cket' har a8ne fm.

Kan jo bruke ei nål og vippe ut en av kabelene, deretter flytte den til pin2 slik at det passer til hk header. Jeg gjorde det nylig på et kort med samme problem, og det funker bra.

Lenke til kommentar
Den manualen jeg fant for A8N-E sier noe annet:

'Spr0cket' har a8ne fm.

Kan jo bruke ei nål og vippe ut en av kabelene, deretter flytte den til pin2 slik at det passer til hk header. Jeg gjorde det nylig på et kort med samme problem, og det funker bra.

5184648[/snapback]

god ide, det hadde faktisk ikke slått meg.. :)

ville bare ha bekrefta at det faktisk var andre som hadde opplevd det samme og at det ikke bare var jeg som var helt ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...