fatcamper Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei lurer på hvordan man deler en printer over nettverket...sånn at to maskiner for tilgang til printeren. Hvordan setter jeg opp dette? Har en hp 2175 all in one. Mvh crea. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Åpner mappen "Skrivere og telefakser". Høyreklikker på skriveren du ønsker å dele, og velger "Deling". Husk at den maskinen som skriveren er koblet til må stå på for at den andre maskinen skal få tilgang til denne.... Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) har selv gjort dette, du må ha en "overgang" som kobler en USB device inn på nettverket.... disse koster ca 700 kr--> slik er det hos meg Endret 20. november 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 to måter 1. hvis printeren har eget nettverkskort kan den stå rett i switch og deles på ip. 2. (mest vanlig) den maskin som har printeren tilkoblet den deler printeren ut på et nettverk eks. over windows nett. høyreklikk og del som hvilken som helst annen ting men husk at dere fungere på "vanlig" deling med hverandre. så er det bare å gå inn fra den maskin som skal koble seg på på den som deler og der ligger printeren Lenke til kommentar
EdRo Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 to måter1. hvis printeren har eget nettverkskort kan den stå rett i switch og deles på ip. 2. (mest vanlig) den maskin som har printeren tilkoblet den deler printeren ut på et nettverk eks. over windows nett. høyreklikk og del som hvilken som helst annen ting men husk at dere fungere på "vanlig" deling med hverandre. så er det bare å gå inn fra den maskin som skal koble seg på på den som deler og der ligger printeren 5180789[/snapback] Har forsøkt ørten ganger å sette opp slik du beskriver i pkt 2 (Windows opsettet) På min bærbare vises kun nettverket og så et datamaskinikon som heter MSHOME. Under MSHOME ligger ikke noen printer, enda den beviselig er tilkoplet og fungerer på vertsmaskinen. Forstår ikke noe!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå