pianoforte Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Trenger forsterker og to høyttalere til ca 4000 kr. Har Pioneer cd-spiller fra før. Gjerne radio innebygd i forsterkeren. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Trenger forsterker og to høyttalere til ca 4000 kr. Har Pioneer cd-spiller fra før. Gjerne radio innebygd i forsterkeren.Noen som har noen tips? 5180498[/snapback] Du kan jo se på denne Nad C320BEE, kanskje ikke den fineste lyden, men til 3 000 er det nok noe av det kraftigste du får. Desverre ikke innebygget radio, men jeg tror det er noe du kan droppe, men mindre du heller vil bruke penger på radio enn lydkvalitet. Høyttalere har jeg ikke så mye peiling på, men det blir vel kanskje litt vanskelig å finne noe som passer til 1 000 kr. Men jeg ville heller hatt en forsterker som greier å drive noe litt dårligere høyttalere optimalt, enn en litt svakere forsterker som driver noen litt bedre høyttalere nesten optimalt. Jeg går å legger meg, god natt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hifi Klubben og Hifi Center Kjeden har nokre artige mini anlegg til ca. 4k, men veit ikkje om det er heilt det du er ute etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå