gamer73 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei..Er en level 56 warrior, som har skaffet seg imperial plate brest armor. Og div andre blå items. Det jeg lurer på er hvilke enchants burde jeg gått for? Burde jeg liksom ha AGI på alt jeg kan? Og en annen ting som jeg lurer på er deffence. Jeg har et par item som gir + i def, men jeg lurer på om det er svært nyttig å ha + på def i pve. Noen som har regnestykket på hvor mye def har å si? Dette leder til mitt siste spørsmål. Jeg kan velge å ha f.eks +7 på sta elelr str på bracers. Men kan også ha +3 def. Hva burde jeg valgt som warrior på bracerne? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 imperial armor er ikke bra. begynn å kjør noen DM runs, der skaffer du deg mye bedre armor. chestpiece på warrior er garantert 100+health, uansett om du går for pvp eller tanking gear. ellers så de andre delene så gjelder strength og agi til pvp gear og stam all the way på tankegear. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 ok..men hva med deffence da? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 +3 defense stacker ikke sammen med andre enchants. kan kun ha enten +3 defense eller 9+stam. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 ja det vet jeg, men er det en fordel å bygge defense? har +6 på golen shard leggings fra før. Og med +3 på brasers så blir det +9 osv...hvilke store fordeler gir økt defense? Lenke til kommentar
jsol Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 ja det vet jeg, men er det en fordel å bygge defense? har +6 på golen shard leggings fra før. Og med +3 på brasers så blir det +9 osv...hvilke store fordeler gir økt defense? 5180988[/snapback] +10 defense gir 0.4 dodge/parry/block har eg hørt. Er ikkje 100% sikker om det stemmer. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 ok...har også hørt at det minsker sjansen for at mobs critter deg. Men vet ikke regnestykke om hvor mye man trenger for at det liksom begynner å lønne seg med def. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå