Sjøbanan Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har fått noen problemer som er plagsom etter tid. Den første er at pcen bare restarter seg av og til, dette begynnte for fult etter den jeg skulle starte en film jeg hadde lastet ned, grunnen til jeg legger dette problemet på filmen er at pcen restartet seg alle gangene jeg prøver å åpne den. Jeg har selføgelig slette den. Andre er at jeg ikke får startet windows media player, kommer bare en feilmelding om at windows mediaplayer har inntruffet en feil. Sammen feilmeldingen kommer når jeg prøver og kjøre internett exploerer. Noen forslag til programmer eller lignende som kan fikse disse problemene? Hvis denne posten er feil postet, venligst si ifra slik jeg kan få den hjelpen jeg trenger ved og lage en ny post på rett sted Mvh Stian Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Godt mulig at det har noe med noe du har lasta ned som har laga problemene dine. Har du installert noen drivere den siste tiden? Hvis ja så prøv å avinstaller disse. Ellers skader det aldri å sjekke maskina for virus og spyware. Se om den finner noe fint. Prøv å sett maskina til å ikke restarte seg selv å heller sett den til å vise en blåskjerm når den tilter. Se hva som står på denne. Bruker du å ha den rutinen at du kjører en skanning av filene dine før du åpner dem? f. eks om du laster ned en sang eller et program at du skanner programmet eller sangen for virus før du åpner dem. Dette bruker jeg å gjøre så er jeg sikker for at den ikke har noe virus eller spyware før jeg åpner den. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå