Cluster1 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Bygger en ny PC til fruen, og valgte et Logitec diNovo Cordless Desktop Notebook tastatur til henne. Ringte Komplett på forhånd og hørte om jeg kunne bruke det til stasjonære maskiner også, noe de bekreftet at jeg kunne gjøre. Men jeg fikk, og har fremdeles, inntrykk av at musa hovedsaklig er for bærbare. Er det noen som har prøvd dette settet på en stasjonær maskin og vet om musen virker fint? Bestilte forøvrig et diNovo Media Desktop Laser tastatur til meg selv, som jeg gjerne vil ha i fred, så jeg håper det øverste tastaturet fungerer.. Endret 20. november 2005 av Cluster1 Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg bruker et slikt sett til HTPC'en jeg har i stua, og det fungerer helt fint. Musa er litt liten til vanlig arbeidsstasjonsbruk, men det er ikke noe teknisk som tilsier at du ikke skal kunne bruke det akkurat like fint til stasjonære som til bærbare maskiner. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Supert! Hun bruker maskinen kun til epost, surfing og word. Var litt bekymret med tanke på den musen jeg har til laptopen min går mye "kortere" over skjermen for hver gang jeg fører den over musematten, som en "vanlig" mus gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå