Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med fiksing av moped

kenzky

Anbefalte innlegg

KJØP HELLER NY SYKKEL!  TSX ekje noke i det heile tatt og køyre.. en del minus med det er følgende:

* Drege vanvitti dorli

* ikkje noke fart

* dorli motor osv.

tips til sykkel... : yamaha  Dt-r 50 ccm:D:D

5261218[/snapback]

Skal du ha fart på sykkelen, så trimmer du den eller kjøper deg en 125cc.

At den drar vannvittig dårlig, hva mener du? dårlig bånndrag? drar ikke i oppoverbakker så du må av og trille?

Alle nyere mopeder drar dårlig, men etter det jeg er kjent med tsx så drar den bra i oppoverbakke, den klatrer opp over alt.

Og den dårlige motoren skal jeg ikke si noe på da mt-en min rauk i ett sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123

Dårlig motor på X? Neppe!

Se på en 16 gammel X..i forhold til en 2004model DT50R elns..

Tror ikke en DT ville sett like "bra" utsom en X etter 16 år..

Motoren ? hm.. hva er så dårlig med den da? Ikke noe tror jeg.. holder,går og startert når som helst og hvor som helst..

Lenke til kommentar

kjøp ikke dt-r førr gudsskyld.. har hatt både dt-r & tsx å x'n er en klar vinner..

Å at det ikke er fart og drag i en tsx er bare bull s**t.. med rette tannhjul, en god trim, effektpåtte, etc er tsx'n et arty leketøy.. :thumbup:

men til bykjøring er kanskje ikke trim noe, det er en enorm bot får i trimme mopeder.. ;)

ps. får gudsskyld ikke kjøp neon. det er bare lattelig på en moped..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

TS er mer solid og mer herje sykkel enn DT.

Men både DT og TS egner seg IKKE på veien. For å gjøre TS penere, så sleng den på dynga.

Elr

Senk den, fjern rust, lakk den hel svart, sett på største trimmer, chroma potter, og chrome noen deler, nye holker, lakke noen steder , så sykkelen min helsvart /m chrome deler, og fjern side dekslene for de er til Honda MT5

Og btw, har en MT5, kjører Malossi nå, men snart Polini. MT5 er evighets maskin hvis du bare kan skru den bra i første øyeblikk ! Også hvis du har olje.

Dette var i fjor sommer, kjøpte den for 1500kr, og har et par kåpe sett, et rødt, ett hvitt, og et svart..

Går greit det lissom :p og er ikkenoe galt med nyere mopeder, har en Reiju MRX, som er ihjel kjørt med trimmer på orginale deler, men ellers hadde den gått evig

post-45176-1143285840_thumb.jpg

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
(...)

MT5 er en ped som holder, bare du behandler den riktig, lånte bort min til en kompis, han greide ikke å fylle olje og den gikk til helvete. Jeg skulle da fikse den på hans regning, og satte den inn på verksted for å få gjort det ordentlig.

Men skulle de reparere den, måtte de reparere alt som var galt med den, og det var mye syntes de, Men jeg skjønner ikke hvordan girpedalen min kunne være ulovlig :p Eller styret, da det ikke var et orginalt MT5 styre, men et orginalt tsX styre :p

Så skal du busemekke, ikke lån bort peden slik at de kan ødelegge den, og du må ha den reparert på hans regning ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...