jonas27389 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Halla! Jeg har nettopp bestilt iPod Video 5G 30GB på eBay. Gleder meg som en unge! Batteriet er jo ikke det beste akkurat og den kan spille av film i kun 2 timer før den må lades. Jeg vil gjerne kunne bruke denne på fly/buss der jeg ikke har tilgang til strøm. Derfor lurer jeg på om det finnes noen batterier som kan kobles til. Da mener jeg ikke å bytte batteriet i spilleren (som f.eks. ipodbatteri.no), men jeg vil gjerne ha et batteri som kan kobles til gjennom dock-porten... Finnes dette? Ellers lurer jeg på om noen vet om en bra beskyttelse til iPoden. Jeg tror jeg går for InvisibleShield... Takk for svar! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310770&cks=PRL Veit ikkje om den funker på 5G eg Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 gjør den ikke. 5. generasjon står ikke listet på produktet. Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Alle iPod'er har samme konfigurasjon på docking-kontaktens pinner, så alle iPod'er kan bruke de tilgjengelige eksterne batteripakkene fra Belkin, eller Griffin, eller andre leverandører. Samme med ladere, bortsett fra at USB-laderne kun fungerer fra og med 4. Generasjon iPod'er, dvs. de med trykk- og rullehjul, ikke separate knapper (Photo-iPod-modellen, også den med sort-hvit-skjerm). Endret 23. november 2005 av headgeek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå