smetho Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Om jeg vil ødelegge livet mitt så er det min rett! Staten skal da for pokker ikke blande seg inn i mitt liv og bestemme hvordan jeg skal leve det. De blander seg inn i altfor mye som det er. La nå folk være ansvarlige for sine egne handlinger, eventuelt foreldrene for barna der personen ikke er myndig. Enkelte mennesker er nok mer mottagelig for slike ting som spill/filmer/nyheter, men man kan ikke styre lover og regler etter enkeltindividers "svakheter". EDIT: God merking derimot, og aldergrense på spill/filmer som funker (ikke veiledende slik som det er i praksis idag ) er jeg for. Da hadde vi sluppet mange av disse sakene der rare folk ødelegger seg selv for så å få en reaksjon mot de som har lagt produktet. Endret 25. november 2005 av smetho Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Selvfølgelig skal staten få lov til å bry seg om du ødelegger livet ditt eller ikke. Slik destruksjon koster samfunnet mye. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) *Dobbelpost* Hva skjer med forumet for tida? Nekter å fornye sidene. Endret 25. november 2005 av cun Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 cun: den diskusjonen bør vi kanskje ta i PRS-delen av forumet Jeg ser hva du mener, men er ikke helt enig. Det kommer dog veldig an på situasjonen og hvor mye dette påvirker andre. Men jeg føler det er min rett og leve livet mitt slik jeg vil så lenge jeg ikke skader andre på noen måte. Nok off topic. Sorry. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Selvfølgelig skal staten få lov til å bry seg om du ødelegger livet ditt eller ikke. Slik destruksjon koster samfunnet mye. Helt riktig! Dem skal bry seg, MEN ikke påtvinge! Det er to vidt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå