Gå til innhold

Saksøker Blizzard etter dødsfall

Anbefalte innlegg

Om jeg vil ødelegge livet mitt så er det min rett! Staten skal da for pokker ikke blande seg inn i mitt liv og bestemme hvordan jeg skal leve det. De blander seg inn i altfor mye som det er. La nå folk være ansvarlige for sine egne handlinger, eventuelt foreldrene for barna der personen ikke er myndig. Enkelte mennesker er nok mer mottagelig for slike ting som spill/filmer/nyheter, men man kan ikke styre lover og regler etter enkeltindividers "svakheter".

EDIT: God merking derimot, og aldergrense på spill/filmer som funker (ikke veiledende slik som det er i praksis idag :p) er jeg for. Da hadde vi sluppet mange av disse sakene der rare folk ødelegger seg selv for så å få en reaksjon mot de som har lagt produktet.

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

cun: den diskusjonen bør vi kanskje ta i PRS-delen av forumet :) Jeg ser hva du mener, men er ikke helt enig. Det kommer dog veldig an på situasjonen og hvor mye dette påvirker andre. Men jeg føler det er min rett og leve livet mitt slik jeg vil så lenge jeg ikke skader andre på noen måte.

Nok off topic. Sorry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...