Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei. Er det noen som kan anbefale meg noen gode forum på internett, innen kategorien: it, spill o.l. Og helst da på engelsk, hvis siden ikke er norsk eller skandinavisk... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 du har lov til å spørre ja... men det e ingen som har lov til å svare 5180174[/snapback] Herregud, så redde er ikke hw.folka for andre nettsteder. I så fall er det patetisk om jeg ikke skulle få nevne Freakforum, Root.no, Itpro.no og Catchgamer.no.. Om du finner dem nyttig eller ikke, vet jeg ikke. De er i hvertfall norske. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Man har selvfølgelig lov å poste linker til ulike fora på nett - reklame blir det først når man SELV representerer eller har tilknytning over vanlig brukernivå til disse sidene . Så nå er diskusjon om dette er greit eller ikke borte, post i vei om gode diskusjonssider - men trådstarter vil helst ha gode engelske. Flyttes også fra OT-baren til Annet. Endret 22. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Veldig bra engelsk forum som det blir diskutert nesten alt mulig i er NFOrce sitt forum. Du blir aldri lei av de kjekke og morsomme folka der.. btw. Det er ikke et forum som har NOE SOM HELST med piratvirksomhet å gjøre.. er mange som tror det.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Somethingawful.com Edit: le Typo Endret 22. november 2005 av jephque Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Digi.no Battlefield.no<--- Kjekt med Bigwar siden du "etc" tillater jeg meg å legge til Digit.no , en side veldig lik akam.no, bare bedre(synes jeg ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå