Burk Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Heihei Jeg har kjøpt et Gigabyte-hovedkort (GA-K8NF-9). Alle Gigabytes kort kommer kun med en plastik-bakplate, noe som gjør at jeg ikke får festet den nye kjøleren min. Hvor kan jeg få kjøpt en ny som er laget av metall og har hull til skruene?? (helst en butikk i trondheim) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Kan du ikke lage en? Bruker ikke sånt å følge med kjølerne da? Lenke til kommentar
Burk Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Um... lage en? Nei. Det bruker å følge med hovedkortet. Det gjorde det også i mitt tilfelle, men det var en a plastik som kun funker hvis du bruker boxed kjøler... Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det skal jo følge med en sånn plate med kjøleren du kjøpte! Lenke til kommentar
Burk Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 LockNess: Hva med å lese alle postene?? Ja det fulgte med en. Den var av plastik og hadde ingen skruehull. I stedet brukte den noen hvite plastik-clips til å feste bakplata til den svarte "bracketen". Den boxede kjøleren festes jo til denne "bracketen" og dermed gikk den fint, men den nye kjøleren min skal skrues fast med skruer. Da er det fint å ha skruehull, noe som kun finner i bakplata av metall. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 jeg har en metallbakplate som var standard på mitt ASUS A8N-SLI Deluxe.. Bytta den ut når jeg satt på monster-kjøleren min fra zalman... Passer 939.. Vil du ha den, kan du få den... Send PM om det er interessant... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Du trenger da ingen bakplate, er det ikke bare å sette på mutter på andre siden da? Eller sette skruene opp ned? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg hadde samme problemet den gangen jeg hadde Gigabytekort, så Netshop var hyggelige og sendte meg to stk bakplater. Ta kontakt med butikken som solgte deg kortet, så kan det hende du får hjelp. Lenke til kommentar
Burk Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Fidel_Castro: Takk for tilbudet... Jeg sjekker først med mamoz siden de er nermest der jeg bor (vet ikke helt hvor Myre er men...). Sender deg PM hvis jeg ikke får tak i noe annet sted. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6020 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå