Torrevieja Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg syntes basket spill er fett. Selv spillte jeg basket i 5 år og er da seff interessert i sporten. Men jeg tror dette spillet kommer til å se fantastisk ut på en HD skjerm. Har lest flere steder bla teamxbox, 1UP fra brukere som har fått xboxen sin og de sier det er det grafisk beste spillet hitill ! Mange mener Kameo, mens veldig få nevner PGR3, bla podcasten til Itavisen som ikke var helt fornøyd med PGR3. Men Kameo kommer også høyt på lista... Anyways sjekk ut reviewen på Gamespot.. Alle basket fans ! http://www.gamespot.com/xbox360/sports/nba...a.html?mode=all Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Jeg tror det her er det spillet hvor du ser størst forskjell fra en vanlig tv og HD tv. Noen som er uenig ? I følge Gamespot review så fronter de HD tven ganske heavy... SÅÅ you better buy one hehe =) Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 2K6 ser virkelig VIRKELIG bra ut, det bildet der var sånn at en nesten kan ta feil av the real thing. Er ikke så glad i basketspill men kanskje jeg må vende meg til det. Eller vente til NBA Street kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå