John A. Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Lastet ned et program jeg skulle ha på hjemmesiden, men må skrive inn dette. Lurer nå på hva jeg skal fylle inn i feltene. bruker å passord er vel ganske enkelt brukernavnet og passordet jeg bruker når jeg logger inn med SmartFTP. men hva skal jeg skrive på host og database name? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 allt det er for sql databasen din. Altså, brukernavn og passord til den, hvor den ligger, og hva databasen heter. Har du ikke en sql server du kansje? Lenke til kommentar
John A. Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Har en sånn frac.dk har fått satt opp et forum der. Skal jeg skrive hele url på hva databasen heter eller? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 tror vel egentlig ikke du har noe sql database på frack.dk, shoot me itf i'm wrong. du skal skrive hele url til hvor databasen ligger(server) på host Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Host host frac er vel localhost tror jeg, så skriver du ditt brukernavn og passord databasenavnet er det samme som brukernavnet tror jeg, du har bare en database men kan lage flere tabeller i den. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 tror vel egentlig ikke du har noe sql database på frack.dk, shoot me itf i'm wrong. du skal skrive hele url til hvor databasen ligger(server) på host 5179963[/snapback] Det er mysql database på frac, men du må aktivere den før du kan bruke den Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 dersom det er innebyggd sql tror jeg du kan la host stå blank om jeg ikke tar totalt feil(igjen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå