Upsaker Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei! Idag kjøpt jeg meg Logitech G5, det er en veldig fin mus, men jeg får ikke tilbake knappen til å virke i Firefox. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Sikkert fordi du har installert driveren til Logitech. Hadde det samme problemet med Opera, og alt fungerte fint når jeg avinstallerte driveren. Litt synd egentlig fordi da mister man en del ekstra funksjonalitet i andre programmer, men på en annen side så stjeler jo driveren mye minne - så det er kanskje like greit å fjerne den. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Hmm, det var jo merkelig. Med engang jeg fikk avinstallert driveren, så funka det. Det burde de fiksa, kanskje det har kommet noen nye versjoner på logitech sine hjemmesider.. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Neppe, har hatt dette problemet med Logitech sine drivere så lenge jeg kan huske. IE er vel en del større enn Firefox og Opera, så de har nok ikke giddet å bruke ressurser på det. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Syntes uansett maskinen fungerer best uten driverene, så jeg gidder ikke å ha de inne.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Jeg bruker ikke det programmet uansett, så det gjør ikke noe. Men jeg har aldri hatt problemer med det før. Forrige musen jeg hadde var en Mx310 Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg bruker de nyeste driverne fra logitech og her fungerer det feilfritt i firefox og opera, har en G5 jeg også... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Okai. Skal teste nye driveren nå jeg også, fordi musa mi blir unøyaktig og scrollhjulet fungerer ikke til høyre og venstre når jeg ikke bruker driver. Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Kan jo også programmere knappen til å oppføre seg som [backspace]. Noe jeg måtte gjøre for å få den til å gå tilbake i Opera Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Genialt! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Takker for tipset! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Gjorde det samme nå jeg å, fungerer smertefritt takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå