Laughing Madcap Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Nå den siste uken, når jeg quester i Duskwood, tror det er kun der det skjer så henger spillet seg etter jeg har motatt en quest. Så disconnecter jeg og kan ikke connecte igjen så må starte pc,n på nytt. Veldig irriterende når du er avhenging. Noen som kan hjelpe? takker for svar. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hva har du av hardware? kansje rammen din ikke klarer å oppdatere, så pc'n henger så mye etter at du disconnecter? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Har Radeon 9200, 1.6ghz og 512 RAM så det byrde gå greit. Spillet henger seg en liten stund først, så disconnecter jeg. Det som er veldig irriterende er at all internett klikker, mister ventrilo og msn og må starte på nytt. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Om du leser på WoW-forumet vil du finne ut at dette er en velkjent problem. Tror også det er postet noen løsninger der. Jeg husker jeg hadde denne feilen for en 2-3 patcher siden, og ja, det skjer bare i Duskwood. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå