Onkel Morris Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 jeg kjøpte meg et "Asus A8N-E, nForce4 Ultra, Socket-939, ATX, S-ATA, GbLAN, Lyd, PCI-Ex16" og har en Chenbro Gaming Box standard 350W Strømforsyning, "vet ikke hva de tingene heter" det er 1 hovedstrøm ting på hovedkortet der du setter in en tykk strøm ledning fra strømforsyninga, ligner nesten på en stor ATA kabel. Den er 4 "firkanter" forliten til den tingen jeg setter den inn i på hovedkortet, noen som vet hvilken strømforskyning jeg må kjøpe? vært fint med litt hjelp, å navn på tingen =) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Du trenger ikke en ny strømforsyning, bare en omformer. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303777&cks=PRL Slik feks. Lenke til kommentar
Onkel Morris Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 oh, takk! trenger jeg ikke kjøpe ny strømforsyning Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Nei, det er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 I mange tilfeller går det også helt fint å bare plugge i sin 20-pins ATX-kontakt (som det heter) selv om man da har 4 ledige hull ved siden av. Det skal forøvrig også bare være et sted på de 24-pinnene i hovedkortet hvor du får plassert din 20-pins plugg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå