benbeni89 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Hei! Jeg fikk plutselig en merklig feilmelding i deamontools...å det gikk ikke ann å gå inn på det...men allikevell var cd-stasjonen der... Jeg avinstallerte det og skulle installere det på nytt...men da kommer det en feilmelding til..(Se Bildet). Selv om jeg har avinstallert DT så er sd-stasjonen der... Noen som vet hva jeg må gjøre for å få installert det? PS! Jeg har restartet flere ganger! Endret 19. november 2005 av benbeni Lenke til kommentar
Dark Central Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Skaff deg heller Daemon tools 4 http://www.daemon-tools.cc/ Endret 19. november 2005 av Dark Central Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Takk...Jeg fikk installert det nå...Men den cd-stasjonen ligger der fortsjatt...Er det noen som vet hvordan jeg får fjernet denne? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) -av-installer alt av daemon-tools -Fjern "Generic DVD-rom SCSI Device" og "Plug & Play BIOS Extension" fra 'Device manager' -Få bort driver-filene for Daemontools (standard-navn: d347bus.*** og d347prt.***) -Kjør en register-rens med Regsupreme for sikkerhets skyld. -restart -Sjekka at du ikke har den DVD-rom'n -Installer Demon-tools -Smil! Endret 20. november 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå