Gå til innhold

Ingen finner siden min(bruker xampp)

Sondremj

Anbefalte innlegg

ja, det er ikke nødvendig med 443. Trodde du klarte å åpne den så du fikk sjekket om du kom inn til hjemmesida via den porten. For hvis du gjorde det, så er det definitivt samme problem som jeg hadde (at administrasjon av router ligger på port 80 og ødelegger for hjemmeside).

5189222[/snapback]

Får ikke åpnet den fordi at den lille boksen jeg har før routeren kanshe blokkerer port 433! Har tatt port scan etter jeg åpnet den! Men jeg får bare opp at den er lukket!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, det er ikke nødvendig med 443. Trodde du klarte å åpne den så du fikk sjekket om du kom inn til hjemmesida via den porten. For hvis du gjorde det, så er det definitivt samme problem som jeg hadde (at administrasjon av router ligger på port 80 og ødelegger for hjemmeside).

5189222[/snapback]

Får ikke åpnet den fordi at den lille boksen jeg har før routeren kanshe blokkerer port 433! Har tatt port scan etter jeg åpnet den! Men jeg får bare opp at den er lukket!

5189365[/snapback]

Glem 443, det var en veg for å sjekke om du hadde instillingene riktig.

Du har tidligere klart å åpne port 80. Når du da skrev din ip-addresse så kom du til konfigurasjonen av router. Du har med andre ord et router-problem.

Send en mail til support (router) å spør hvordan du får flyttet router vekk fra port 80, og til en annen port (8080).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...