Gå til innhold

Halo 3 video - kan det være mulig?


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant dette:

halo3ad5dh.jpg

 

det ser ut som Halo 3 kommer i 2007

5182763[/snapback]

Hah :D

Det så SABLA ekte ut ja :yes:

5182924[/snapback]

 

Ja, utrolig proft :tease:

5182994[/snapback]

Jeg visste noen kom til å si det! bare fordi det det er en svart boks betyr det ikke at det ikke er ekte

skal sende dere en artikkelene etterpå....

Endret av arbror22
Lenke til kommentar
Jeg fant dette:

 

 

det ser ut som Halo 3 kommer i 2007

5182763[/snapback]

Hah :D

Det så SABLA ekte ut ja :yes:

5182924[/snapback]

 

Ja, utrolig proft :tease:

5182994[/snapback]

Jeg visste noen kom til å si det! bare fordi det det er en svart boks betyr det ikke at det ikke er ekte

skal sende dere en artikkelene etterpå....

5186211[/snapback]

 

Det er ikke det at det er en svart boks, men hvis selv en konseptlogo til Halo 3 ser sånn ut, har Bungie falt til nye dybder i smakløshet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Få kameraten til kameraten din til å legge den på nett da!

Trenger vel ikke lage så mye fuzz utav ingenting :)

5184462[/snapback]

Ærlig talt, hadde han husket hvor han fant det hadde jeg ikke spurt her om noen andre har sett den. Jeg er bare interessert i å vite om andre har sett videoen. Det har tydeligvis ingen gjort så for meg har jeg fått svar på det jeg ville. Steng gjerne denne tråden for meg. Jeg er ikke ute etter oppmerksomhet med postene mine hvis dere ville frem til det.

 

EDIT:

Er interessert i å vite om andre har sett den slik at de ev. kunne linke til den her.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Det er ikke kommet en film enda. For de som virkelig har lagt sin sjel inn i Halo verdenen vet dette. Hadde dere besøkt www.halonorge.com daglig hadde dere fått med dere de daglige nyhetene om Haloverdenen. Og hadde det kommet ut en film, hadde den nok vært å finne her under daglige nyheter :) Spillet har heller ikke fått noen lanseringsdato, utenom at det er høyst sannsynlig at det skal lanseres samtidig dom PS3, for faktisk å knerte hele Playstation konseptet. Noe som ikke er veldig urimelig, ei dumt?

 

Det er altså ingen ordentlig eller offisiell film kommet ut, og det er heller ikke fastsatt noe dato for utgivelsesdato. Bungie er mindre flink på noen områder, men denne biten kan de ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...