Irminsûl Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Noen som kan anbefale et program som sier ifra hvor lenge jeg har vært på internett, og hvor jeg kan se hvor store utgiftene blir? Brukte et slikt før, men jeg husker ikke hva det het. Det var en nordmann som hadde laget det, tror jeg. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 jeg vet ikke om noe program, men du kan se hvor lenge du har vært på internett ved å dobbeltklikke på de to blinkende datamaskinene nede med klokken. vist du vet minutt eller time prisen kan du jo bare regne det ut. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 1. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2001 Jo, men det hadde vært greit å se f.eks hvor my jeg hadde vært på i forrige uke osv. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Jeg hadde også et slikt program en gang i tida.. Tror det het "televakt" eller noe.. Husker det var to øyne som begynnte å rulle når jeg kobblet meg på nettet Søk etter televakt på en eller annen søkemotor så finner du det sikkert.. Lenke til kommentar
Strips Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Det finnes masse slike programmer. Kompisen min brukte det før han fikk ADSL. Husker ikke hva det het. Men det logget alle nettverksoppkoblinger, til og med LAN Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Televakt var det noe som het ja, og det finnes her: http://home.online.no/~troervik/prog3/. Men ser ikke ut som at siden er oppdatert siden 1998 så det er nok litt "gammelt". Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 1. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2001 Ja, det var Televakt jeg brukte. Takk. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Jeg husker fortsatt den tiden der ja. De to øynene som passet på deg, og hadde to tre linjer meg ubrukelige tray iconer. Jaja... det var i gode gamle dager det. P.S. Gode i "Gode" [ Denne Melding var redigert av: unwill på 2001-12-02 09:39 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå