XDamage Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) For en måned siden reklamerte Elkjøp i avisen sin at man kunne forhåndsbestille Liberty City Stories for 299,- Jeg stakk selvfølgelig innom sjappa for å forhåndsbestille, men der fikk jeg rett og slett ikke lov til å forhåndsbestille det, p.g.a. at de mente det ikke var noen vits fordi såpass få har PSP her i området, så lageret kom garantert til å rekke til alle. Men nå har tydeligvis Elkjøp satt opp prisen til 399,- i juleavisen sin! Har de lov til dette?! Burde jeg slenge den gamle avisen på disken deres og forlange å få forhåndsbestille det til den "gamle" prisen? Endret 20. november 2005 av XDamage Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jepp. Ta med avisen og historien din om å ikke få lov til å forhåndsbestille til 299,- enda du ville. Du ønsker nå å benytte deg av tilbudet. Hvis ikke, en kjapp email til tv2-hjelper deg som sikkert vil ha en liten spot på saken. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Elkjøp har jo også en sånn 3-dagers garanti da! Den skulle du ha brukt... EDIT: Reklamerer de med forhåndsbestilling kunne du bare stå på ditt! Endret 20. november 2005 av datating Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Tråd flyttes til "Webshop- og butikkdiskusjoner" som er ein meir passande kategori for denne typen diskusjonar. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hvis ikke, en kjapp email til tv2-hjelper deg som sikkert vil ha en liten spot på saken. 5180089[/snapback] Hvorfor er det alltid en som skal foreslå å ringe til TV2 hjelper deg? For det første ville vel denne historien blitt veldig tynn og ekstremt kjedelig TV-titting. For det andre er det mange andre, og langt bedre måter, å takle en slik situasjon på. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Og endre emnet til Elkjøp i stedet for Ølkjøp.... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hva er det tv2hjelper deg gjør..... lager underholdning, tåpelig. Ta med historien til Elkjøp og snakk med de, tror nok det lar seg ordne. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Ok, da stikker jeg ned i morgen og snakker med de. Heldigvis har jeg fortsatt den gamle avisen deres. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Det ble ikke reklamert med forhåndsbestilling etter hva jeg husker - men med salg, da første releasedato var i begynnelsen av november . Så ble spillet plutselig utsatt en måned - med så sen beskjed at kampanjeavisene sannsynligvis allerede var trykket opp. Ny release-dato på gta:LC ifølge gamer.no i begynnelsen av desember, den 2. Det lureste du gjør er å vente til da med å stikke innom elkjøpen - de vil jo ikke ha det før . Endret 21. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå