Gå til innhold

Elkjøp og LCS forhåndsbestilling

Anbefalte innlegg

For en måned siden reklamerte Elkjøp i avisen sin at man kunne forhåndsbestille

Liberty City Stories for 299,-

Jeg stakk selvfølgelig innom sjappa for å forhåndsbestille, men der fikk jeg rett og slett ikke lov til å forhåndsbestille det, p.g.a. at de mente det ikke var noen vits fordi såpass få har PSP her i området, så lageret kom garantert til å rekke til alle.

Men nå har tydeligvis Elkjøp satt opp prisen til 399,- i juleavisen sin! :mad:

Har de lov til dette?! Burde jeg slenge den gamle avisen på disken deres og forlange å få forhåndsbestille det til den "gamle" prisen?

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis ikke, en kjapp email til tv2-hjelper deg som sikkert vil ha en liten spot på saken.

5180089[/snapback]

Hvorfor er det alltid en som skal foreslå å ringe til TV2 hjelper deg? For det første ville vel denne historien blitt veldig tynn og ekstremt kjedelig TV-titting. For det andre er det mange andre, og langt bedre måter, å takle en slik situasjon på.

Lenke til kommentar

Det ble ikke reklamert med forhåndsbestilling etter hva jeg husker - men med salg, da første releasedato var i begynnelsen av november :). Så ble spillet plutselig utsatt en måned - med så sen beskjed at kampanjeavisene sannsynligvis allerede var trykket opp.

Ny release-dato på gta:LC ifølge gamer.no i begynnelsen av desember, den 2. Det lureste du gjør er å vente til da med å stikke innom elkjøpen - de vil jo ikke ha det før :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...