Gå til innhold

Samsung SyncMaster 193T eller Eizo FlexScan L767?

sigen

Anbefalte innlegg

Ja, da var det min tur til å bytte ut den store CRT`en min med en mindre LCD-skjerm. Har surfet rundt, og har funnet ut at både Samsung SyncMaster 193T og Eizo FlexScan L767 er svært gode skjermer i 19"-klassen.

Er det noen som har en av disse vidundrene? Eventuelt har noen erfaringer med en av dem? Ser at Eizo`en (selvfølgelig?) vinner testen her på hardware.no, men jeg er allikevel litt usikker på hvilken jeg skal velge :hmm:

Så om noen her har noen gode råd, så er jeg svært takknemlig for dem, skal liksom kjøpe julepresang til emg selv :innocent:

EDIT: Eventuelt noen andre 19" LCD-skjermer som kan anbefales? Helst så billig som mulig, men at de allikevel kan brukes til film, litt spilling og vanlig windows-bruk :thumbup:

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg heller å kjøpe Samsung 960 BF . En 4ms TFT skjerm som er ekstremt godt egnet til spill og film samt bilderedigering. En av få og kanskje den eneste skjermen som egner seg til alt , og du får den til en pris av 4200 og det er også en designerskjerm som ser dritrå ut !

Lenke til kommentar

960BF virker jo unektelig ut som en skjerm jeg kikker etter, men den er nok litt i dyreste laget for meg, da det snart er jul, og jeg er fattig student :no:

Får heller ser om litt over en uke, etter bursdagsfesten min :fun: (holdes en uke etter selve dagen btw)

Er det ikke noen til under 3000kr som duger til film, litt spilling og vanlig windows-bruk?

Takk for svar btw :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...