sigen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Ja, da var det min tur til å bytte ut den store CRT`en min med en mindre LCD-skjerm. Har surfet rundt, og har funnet ut at både Samsung SyncMaster 193T og Eizo FlexScan L767 er svært gode skjermer i 19"-klassen. Er det noen som har en av disse vidundrene? Eventuelt har noen erfaringer med en av dem? Ser at Eizo`en (selvfølgelig?) vinner testen her på hardware.no, men jeg er allikevel litt usikker på hvilken jeg skal velge Så om noen her har noen gode råd, så er jeg svært takknemlig for dem, skal liksom kjøpe julepresang til emg selv EDIT: Eventuelt noen andre 19" LCD-skjermer som kan anbefales? Helst så billig som mulig, men at de allikevel kan brukes til film, litt spilling og vanlig windows-bruk Endret 20. november 2005 av sigen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) *Bump* Ingen som har noen formeninger om dette? EDIT: Snek seg inn en leif på dette innlegget selv om det var kort Endret 21. november 2005 av sigen Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Anbefaler deg heller å kjøpe Samsung 960 BF . En 4ms TFT skjerm som er ekstremt godt egnet til spill og film samt bilderedigering. En av få og kanskje den eneste skjermen som egner seg til alt , og du får den til en pris av 4200 og det er også en designerskjerm som ser dritrå ut ! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 960BF virker jo unektelig ut som en skjerm jeg kikker etter, men den er nok litt i dyreste laget for meg, da det snart er jul, og jeg er fattig student Får heller ser om litt over en uke, etter bursdagsfesten min (holdes en uke etter selve dagen btw) Er det ikke noen til under 3000kr som duger til film, litt spilling og vanlig windows-bruk? Takk for svar btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå