mirene Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hei. Jeg har et merkelig problem. Jeg lånte 30 musik cd'er av en kamerat. Halvparten av disse går greit å kopiere...mens med den andre halvparten,så bare står brenner lyset å blinker...den klarer ikke å lese cd'en. Saken er at hos naboen så gikk det fint å lese/rippe de samme platene. Hva er egentlig problemet ??? PS : jeg har Plextor 24/10/40 brenner Takker for all hjelp Mirene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Oppdater siste frimware på http://www.plextor.be og oppdater sister drivere til ditt Hk. Skjekk oxo DMA om det er enablet. Skjekk oxo for smuss på platene :smile: Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hadde noe av samme problemet selv, etter at jeg kom hjem fra tg, så brant jeg ut en cirka 15 cd'er, men plutselig ville ikke brenneren mer. Jeg ble ndøt til å sende til belgia, da jeg fikk den tilbake lå det med et brev der det stod at brenneren var ok, og at firmwaren var oppdatert. Prøv å oppdater firmwaren på brenneren din, se om det hjelper. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 mirene Du kan og prøve å vaske cd'ene med zalo, Det har hjulpet meg i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå