LowBalls Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 hei, jeg skal kjøpe meg logitech g15 tastatur, og så leste jeg testen på hw.no sin test side, og de sa at de fikk engelsk oppsett. jeg skal bestille fra netshop, det er vel norskt oppsett? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg tror dessverre ikke det, siden det står "TASTATUR MED INTERNASJONAL LAYOUT" på Netshop sine sider. På forumet på hardware er det også en som skriver at en versjon med norsk oppsett kommer i desember, mulig noen skriver noe mer om det i denne tråden. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Vel, sitter selv med et spansk tastatur, og det er ikke noe problem å bruke. Med norsk som tastaturvalg har knappene identisk funksjon. æ, ø, å..... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Sant nok, det er jo ikke noe stort problem akkurat. Forskjellen er at det ikke står "Æ", "Ø" og "Å" på tastene, pluss at en del symboler vel har byttet plass i forhold til norske tastaturer. Men det går fint an å venne seg til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå