Mister t Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg har finni noen filer på maskina mi som jeg ikke skjønner noe av. *.img *.cdd *.sub Regner med at dette er noen IMAGE filer, for de er 400MB+. Men det er ikke PLEXTOR, ikke WINON-CD eller NERO! Jeg får iallefall ikke åpna filene med disse programmene. Skjønner ingen ting jeg.... Jeg har ingen, og har ikke hatt noen andre brenne programmer. Er det noe jeg gjør feil???? :???: [ Denne Melding var redigert av: Mister t på 2002-08-29 18:49 ] Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 WinISO tar det meste av iso-filer, den kan også konvertere til det formatet ditt brenneprogg bruker. Søk på download.com for å laste ned. .sub trodde jeg var subtitles(teksting av filmer), men det er mulig at jeg surrer litt her... Lenke til kommentar
pegg Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Det du har funnet er clone cd image filer. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 .img er vel CloneCd filer. .cdd er Chromeleon Device Driver eller Claris Draw v 1.2 Document .sub er Vel subtitle på DivX. Innbiller meg at de har noe med Clone CD å gjøre også. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 19:00, Knuty skrev:.img er vel CloneCd filer..cdd er Chromeleon Device Driver eller Claris Draw v 1.2 Document.sub er Vel subtitle på DivX.Innbiller meg at de har noe med Clone CD å gjøre også. .img er clonecd image ja .cdd er clonecd sin cuesheet .sub er clonecd subchanel data Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 19:00, Knuty skrev:.img er vel CloneCd filer..cdd er Chromeleon Device Driver eller Claris Draw v 1.2 Document.sub er Vel subtitle på DivX.Innbiller meg at de har noe med Clone CD å gjøre også. Thanx! Hadde helt glemt CloneCD jeg. Da blir det spennende å se hva jeg har brent forno.... Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 19:02, pegg skrev: Quote: Den 2002-08-29 19:00, Knuty skrev: .img er vel CloneCd filer. .cdd er Chromeleon Device Driver eller Claris Draw v 1.2 Document .sub er Vel subtitle på DivX. Innbiller meg at de har noe med Clone CD å gjøre også. .img er clonecd image ja .cdd er clonecd sin cuesheet .sub er clonecd subchanel data Takk til deg oxo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Lag en viruel Cd-rom for å kjøre plata uten å brenne den ut. Søk på google.com etter daemon tools. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå