zogzog Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Mitt trådløse nettverk er utrolig ustabilt. Det startet bra, men etter noen dager begynte det å gå lang tid før sidene ville åpne seg, og det hele virket i det hele tatt tregt(selv om nedlastingshastigheten fra forskjellige nettsider ser ut til å være der) For at det hele skal bli bra igjen må jeg restarte routeren, men så går det en dag eller 2 også er det pån igjen. Dersom jeg forsøker¨å bruke azereus eller andre torrentprogramm tar nettet helt kvelden. Er det noen som vet hva som egentlig foregår og hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Memory leak i firmware? Sjekk om det finnes en nyere firmware til enheten. Lenke til kommentar
zogzog Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 nyere firmware? jeg fikk adsl-telenor(trådløst) nå nylig, så skulle ikke tro varene er gått ut på dato om det er det du mener. Ps: er ikke så veldig oppdatert og god med data. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Sjekk for oppdateringer uansett. En vet aldri hvor lenge siden enheten ble produsert. Firmwaren ligger alltid hakket foran uansett hvor nytt produktet er som regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå