Gå til innhold

Xbox 360 store pakka, play and charge kit

Kannath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi er inne på noe svært essensielt, som hva pakken inneholder, kan jeg få spørre et kanskje ganske interessant spørsmål; Får man med i det hele tatt noen spill i det hele tatt i noen av pakkene? Eller er det demoene som man finner på XLive det eneste spillbare man kan vente seg?

5183777[/snapback]

Følger med 1 spill faktisk, Hexic. Hvis man kjøper med harddisk vel og merke.

Dette er et mini puzzle game som skal være ganske ok. Dette inngår i Live arcade delen og en del andre vil også være nedlastbare for en liten sum. Vil komme masse forskjellige mini spill til arcade delen etterhvert visstnok.

Lenke til kommentar
Akkuratt det med dårlig signal har jeg tenkt en del på og.. Hvis ledningsmus er å foretrekke på pc istedenfor trådløs(på grunn av overføringshastighet) så er det rart at det ikke skal være det med konsoller også..

Har liksom sett for meg litt(bare bittelitt men men) dårligere respons på trådløse kontroller,,,

5178437[/snapback]

Har lest litt rundt omkring nå og mange sier at det faktisk er en ganske tydelig forskjell mellom trådløs og ikke. Er en liten forsinkelse faktisk.

Lenke til kommentar
Akkuratt det med dårlig signal har jeg tenkt en del på og.. Hvis ledningsmus er å foretrekke på pc istedenfor trådløs(på grunn av overføringshastighet) så er det rart at det ikke skal være det med konsoller også..

Har liksom sett for meg litt(bare bittelitt men men) dårligere respons på trådløse kontroller,,,

5178437[/snapback]

Har lest litt rundt omkring nå og mange sier at det faktisk er en ganske tydelig forskjell mellom trådløs og ikke. Er en liten forsinkelse faktisk.

5208819[/snapback]

Hvor har du lest dette? Har søkt litt rundt på diverse fora og ikke funnet en eneste tråd der noen klager på delay mellom kontroll og konsoll.

Finner derimot flere sider der det hevdes at kontrollerne ikke har noe delay

http://games.insidepulse.com/articles/44651

http://www.oxm.co.uk/articles/previews/hardware/xbox_360

http://www.gamingillustrated.com/logitechxbox.php

http://www.chicagoist.com/archives/2005/11...rely_friend.php

http://www.statesmanjournal.com/apps/pbcs..../NEWS/511230333

"I'm not feeling any lag like I usually do with a wireless controller," Grieve said. "It feels like the machine likes the controller."

Et par av de sidene jeg har nevnt er nok pro xbox, men tviler på at selv de ville ha løyet om lag hadde blitt noe problem på de trådløse kontrollerne.

Fant også et gammelt intervju av development chiefen til xbox japan, der han sier at teknologien ikke er noe gammelt rask som man porter til konsollen, det er nyutviklet. Han legger også sterk vekt på hvor viktig det er å IKKE ha noe lag på kontrollere.

http://hardware.gamespot.com/Story-ST-17556-2243-28-31-x

"Manaka also revealed that the Xbox 360's wireless controller uses a proprietary technology that's been created almost from scratch, rather than from existing wireless systems such as Bluetooth. "The wireless technologies that are currently available were created for multiple uses. So while they're good as an all-purpose technology, they cause a lot of time lag and other issues for gaming purposes. For games, even a half-second lag is a major issue. We concluded that it would be more efficient if we created our own technology rather than use something that's already out there," said Manaka."

Nei, jeg har god tro på de trådløse jeg, ledninger samler så fantastisk mye hybelkaniner også :)

*EDIT*

Testet kontrolleren på BIFF i Bergen, og må si de er fantastiske, beste kontrollerne hittil (for mine hender, that is :)).

Endret av nacho
Lenke til kommentar

5178437[/snapback]

5208819[/snapback]

Hvor har du lest dette? Har søkt litt rundt på diverse fora og ikke funnet en eneste tråd der noen klager på delay mellom kontroll og konsoll.

5208852[/snapback]

http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=73093

her f.eks.

Yes, I am finding the wired pad MUCH more responsive. I am enjoying my 360 even more now. I was never big on wireless controllers anyways. I hope the other consoles will have a wired option.

i mean, i just broke on one of my wired pads that i bought earlier on PD0, and i swear it just seemed to be a bit snappier... i got out of tight situations more easily and had a seemingly easier time getting off headshots... am i imagining it?

I've noticed this as well.

so I only use the wireless for friends coming over now.

osv..

Men det er sikkert ingen stor sak. Folk flest vil nok ikke merke forskjell. Men de mer seriøse spillerne av oss vil nok det. Er jo ganske logisk at en trådløs vil gi ltt tregere signal enn ledning.

Lenke til kommentar

5178437[/snapback]

5208819[/snapback]

5208852[/snapback]

http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=73093

her f.eks.

Yes, I am finding the wired pad MUCH more responsive. I am enjoying my 360 even more now. I was never big on wireless controllers anyways. I hope the other consoles will have a wired option.

i mean, i just broke on one of my wired pads that i bought earlier on PD0, and i swear it just seemed to be a bit snappier... i got out of tight situations more easily and had a seemingly easier time getting off headshots... am i imagining it?

I've noticed this as well.

so I only use the wireless for friends coming over now.

osv..

Men det er sikkert ingen stor sak. Folk flest vil nok ikke merke forskjell. Men de mer seriøse spillerne av oss vil nok det. Er jo ganske logisk at en trådløs vil gi ltt tregere signal enn ledning.

5208865[/snapback]

Forsinkelsen vil nok være der ja, men tipper at den er så liten at selv proffer vil ha problemer med å merke forskjell.

Har ingen bevis på dette, men vil tro at 360 sin trådløse teknologi er den raskeste på markedet i dag, grunnet at den faktisk blir shippet MED selve konsollen og ikke bare solgt som ekstrautstyr. Det legger litt ekstra press på produsenten da en flaw på standardutstyret vil trekke hele produktet ned i søla.

Er vel med dette som med meg når jeg plasserer surround høytalerne mine, jeg bare MÅ måle med meterstokk for å plassere høytalerne på millimeteren i en likesidet trekant i forhold til ørene mine (obsessive compulsive behaviour, anyone?).

Forskjellen er der, men vil man merke noe..... næææ

Vi får vel se noen response time tester om en stund regner jeg med

Spilte forresten bf1942 med en 3 år gammel trådløs mus for et par år siden, og det forhindret ikke meg i å rule slagmarken totalt ;)

Lenke til kommentar

5208865[/snapback]

K. Hvis det har med hvor seriøse eller proffe spillerene er så skal jeg gi deg tilbakemelding på hvordan responsen er på den trådløse. Etter å ha slått noen av Norges beste i Quake (1) i min storhetstid, så vet jeg litt ha responstid har å si.

Og jeg er ganske sikker på at du tar feil her. Det er kanskje en teoretisk forskjell, men overhodet ingenting du merker i praksis, slik har det vert med de aller fleste trådløse kontrollene i det siste.

Det er enkelte fordeler med kontroll med ledning, men responstid er ikke en av de, og folk som påstår de ser en forskjell, de har bare veldig lyst til å se en forskjell.

Men fordelene med trådløs utveier den ledning med flere punkter.

Lenke til kommentar

5208865[/snapback]

K. Hvis det har med hvor seriøse eller proffe spillerene er så skal jeg gi deg tilbakemelding på hvordan responsen er på den trådløse. Etter å ha slått noen av Norges beste i Quake (1) i min storhetstid, så vet jeg litt ha responstid har å si.

Og jeg er ganske sikker på at du tar feil her. Det er kanskje en teoretisk forskjell, men overhodet ingenting du merker i praksis, slik har det vert med de aller fleste trådløse kontrollene i det siste.

Det er enkelte fordeler med kontroll med ledning, men responstid er ikke en av de, og folk som påstår de ser en forskjell, de har bare veldig lyst til å se en forskjell.

Men fordelene med trådløs utveier den ledning med flere punkter.

5209020[/snapback]

Ord! :w00t:

Bevegelsesfrihet er jo også viktig!

+ at selv proffe gamere blir litt forstyrret av at mora deres kommer med støvsugeren og river ut ledningen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...