Kannath Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Følger dette med i store pakka? så nå at jeg hadde bestilt 2 men vet ikke om den man får med er beregnet til å bruke 2AA og at man kjøper dette separat. Må evt. endre ordre nå, noen som har ett svar for meg? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 følger IKKE med play and charge på noen full pakke nei.. Bestilt to selv.. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Ok, litt synd. Hadde blitt ett spill til Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Nok en grunn til å holde seg til kontrollere med kabel. Billigere, trenger ikke dette play and charge tullet og trenger heller aldri tenke på batteri. Endret 19. november 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 nei.. Man må bare passe på at ledninga ikke krøller seg så han ikkke blir for kort, at man ikke drar med seg noe når man flytter kontrolleren, og at ingen som går forbi river med seg ledninga... Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 nei.. Man må bare passe på at ledninga ikke krøller seg så han ikkke blir for kort, at man ikke drar med seg noe når man flytter kontrolleren, og at ingen som går forbi river med seg ledninga... 5178403[/snapback] Joda, men det har man klart å leve med i 20 år så klarer nok et par til. Viktigere å spare penger. Og vil nok være litt irriterende å tape i spill pga tilfeldig dårlig signal ? Tror det kan skje iblant med en 2-3 stk som spiller med trådløs. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Akkuratt det med dårlig signal har jeg tenkt en del på og.. Hvis ledningsmus er å foretrekke på pc istedenfor trådløs(på grunn av overføringshastighet) så er det rart at det ikke skal være det med konsoller også.. Har liksom sett for meg litt(bare bittelitt men men) dårligere respons på trådløse kontroller,,, Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 nei.. Man må bare passe på at ledninga ikke krøller seg så han ikkke blir for kort, at man ikke drar med seg noe når man flytter kontrolleren, og at ingen som går forbi river med seg ledninga... 5178403[/snapback] Joda, men det har man klart å leve med i 20 år så klarer nok et par til. Viktigere å spare penger. Og vil nok være litt irriterende å tape i spill pga tilfeldig dårlig signal ? Tror det kan skje iblant med en 2-3 stk som spiller med trådløs. 5178428[/snapback] Joda. Men spare og spare? Du ender vel kanskje opp med en harddisk en gang og da har du plutselig ikke spart noe i det hele tatt. For ikke å snakke om at forskjellen er bare 500 kr mellom de to pakkene siden en må også kjøpe minnekort til core utgaven. Menmen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har skuffer i stuebordet. Sitter i sofaen. Opp med skuffen. Der lå gamepad-en gitt. Klikk og konsollen slår seg på. Ikke noe ledning på meg borsett fra lading i ny og ne. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Microsoft har selv sagt at " ... Maximum precision: There's absolutely no delay. Period. Merkelig at på expert koster batteri 200kr, og batteri m/lader (play and charge kit) koster 200kr... Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 jeg har trådløs kontroller til pc, og det funker helt fint. ledninger er bare krøll og tull! ganske fint og ligge godt i senga uten ledninger rundt seg Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Bestilte den fullversjonspakken jeg og, men må man ha en sånn play and charge kit i tilleg hvis man ikke ønsker å bytte ut og kjøpe seg nye AA baterier når de går tomt? EDIT: Følger det med en eller to kontroller i fullversjonen av X-Box 360? Endret 20. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det følger med 1 kontroll. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Når vi er inne på noe svært essensielt, som hva pakken inneholder, kan jeg få spørre et kanskje ganske interessant spørsmål; Får man med i det hele tatt noen spill i det hele tatt i noen av pakkene? Eller er det demoene som man finner på XLive det eneste spillbare man kan vente seg? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Tror det bare er demoer! Lenke til kommentar
riktor_1 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det følger ikke med spill. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jaja... Typisk utsuging av en stakkars kar som tjener penger lovlig... litt hverfall Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Merkelig at på expert koster batteri 200kr, og batteri m/lader (play and charge kit) koster 200kr... En ting som er verdt og nevne. I play and charge kitfølger det ikke med oppladbart batteri.. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Merkelig at på expert koster batteri 200kr, og batteri m/lader (play and charge kit) koster 200kr... En ting som er verdt og nevne. I play and charge kitfølger det ikke med oppladbart batteri.. 5199437[/snapback] er du sikker? edit: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312862&cks=SER Produktbeskrivelse Microsoft Xbox 360 Play and Charge Kit batterilader - batteri - NiMH Produkttype Batterilader Batteri Batteri - oppladbar - nikkelmetallhybrid Endret 24. november 2005 av Kannath Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Men følger det ikke med oppladbare baterier i den fullversjonspakken. Bestilte jo for to dager siden den Play and charge kit pakken. Ikke si at jeg må punge ut for en oppladbar bateri i tilleg? I Følge MPX sin produktbeskrivelse står det klart og tydelig at det er en bateri i pakken (regner med at den er oppladbar) Her Endret 24. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå