Gå til innhold

Xbox 360 store pakka, play and charge kit

Kannath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei.. Man må bare passe på at ledninga ikke krøller seg så han ikkke blir for kort, at man ikke drar med seg noe når man flytter kontrolleren, og at ingen som går forbi river med seg ledninga... :p

5178403[/snapback]

Joda, men det har man klart å leve med i 20 år så klarer nok et par til. Viktigere å spare penger. :thumbup:

Og vil nok være litt irriterende å tape i spill pga tilfeldig dårlig signal ? Tror det kan skje iblant med en 2-3 stk som spiller med trådløs.

Lenke til kommentar

Akkuratt det med dårlig signal har jeg tenkt en del på og.. Hvis ledningsmus er å foretrekke på pc istedenfor trådløs(på grunn av overføringshastighet) så er det rart at det ikke skal være det med konsoller også..

Har liksom sett for meg litt(bare bittelitt men men) dårligere respons på trådløse kontroller,,,

Lenke til kommentar
nei.. Man må bare passe på at ledninga ikke krøller seg så han ikkke blir for kort, at man ikke drar med seg noe når man flytter kontrolleren, og at ingen som går forbi river med seg ledninga... :p

5178403[/snapback]

Joda, men det har man klart å leve med i 20 år så klarer nok et par til. Viktigere å spare penger. :thumbup:

Og vil nok være litt irriterende å tape i spill pga tilfeldig dårlig signal ? Tror det kan skje iblant med en 2-3 stk som spiller med trådløs.

5178428[/snapback]

Joda. Men spare og spare? Du ender vel kanskje opp med en harddisk en gang og da har du plutselig ikke spart noe i det hele tatt. For ikke å snakke om at forskjellen er bare 500 kr mellom de to pakkene siden en må også kjøpe minnekort til core utgaven. Menmen

Lenke til kommentar

Bestilte den fullversjonspakken jeg og, men må man ha en sånn play and charge kit i tilleg hvis man ikke ønsker å bytte ut og kjøpe seg nye AA baterier når de går tomt?

EDIT: Følger det med en eller to kontroller i fullversjonen av X-Box 360?

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Når vi er inne på noe svært essensielt, som hva pakken inneholder, kan jeg få spørre et kanskje ganske interessant spørsmål; Får man med i det hele tatt noen spill i det hele tatt i noen av pakkene? Eller er det demoene som man finner på XLive det eneste spillbare man kan vente seg?

Lenke til kommentar
Merkelig at på expert koster batteri 200kr, og batteri m/lader (play and charge kit) koster 200kr...

En ting som er verdt og nevne. I play and charge kitfølger det ikke med oppladbart batteri..

5199437[/snapback]

er du sikker?

edit:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312862&cks=SER

Produktbeskrivelse Microsoft Xbox 360 Play and Charge Kit batterilader - batteri - NiMH

Produkttype Batterilader

Batteri Batteri - oppladbar - nikkelmetallhybrid

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

Men følger det ikke med oppladbare baterier i den fullversjonspakken. Bestilte jo for to dager siden den Play and charge kit pakken. Ikke si at jeg må punge ut for en oppladbar bateri i tilleg?

I Følge MPX sin produktbeskrivelse står det klart og tydelig at det er en bateri i pakken (regner med at den er oppladbar) :D

Her

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...