Wickedlike Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Når jeg prøver å måle tempratus, i speedfan eller everest eller noen andre prog så fryser pcn like før temp kommer, og da må jeg skru pc av og på igjen. Noen som vet hva som er galt her? dette har jo gått før. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hvis den fryser, så er temperaturen i alle fall under 0 grader! Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Duh, hehe. Den henger seg da vettu hehehe Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hmm... den trenger da ikke å være under 0 grader når den fryser? Eg fryser ofte ved både 10 og 15 grader eg(og andre). Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Disse svarene hjelper meg ikke noe serlig :-@ Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Nei, vet Uansett, dersom den fryser rett før temperaturen vises, vil eg enten tro det er noe galt med programmet(som måler) eller bios. Prøvd å hente ned nye versjoner av program eller bios? Kjør en minnetest samtidig(memtest86+). Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Da trur jeg nok det er bios siden jeg akuratt har skifta HK, og under oppstart står det bios not instaled....... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hvis du ikke hadde hatt noen bios på hovedkortet hadde du nok heller ikke fått startet maskinen. Denne feilmeldingen har som regel en sammenheng med SCSI/RAID/SATA-kontroller, f.eks. at du ikke har noen slike devicer tilkoblet. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Bruker jo IDE raid da ... hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå