Bibendum Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei, Jeg vet ikke om jeg har havnet i rett emne med dette, men uansett så håper jeg noen kan hjelpe meg. Jeg har to partisjoner på min HD som er C: og D:. For noen dager siden måtte jeg gjøre Recovery på Windows og installere alt på nytt. Heldigvis hadde jeg alle spill installert på D: men Battlefield 2 funker ikke bra nå. Idet jeg skal joine en Multiplayer server så krasjer den og jeg ender opp på desktop. Har funnet en mulig løsning i at jeg må installere BF2 på nytt, men nå finner jeg faktisk ikke en eneste UNINSTALL flik igjen verken i startmenyen eller i selve BF2 mappen på D. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Den enkleste løsningen ville nok være å slette Battlefield 2 mappa. Sånn jeg har forstått det har du de gamle installasjonfilene til BF 2 som ble brukt til den forrige Windows installasjonen. Lenke til kommentar
Klev1 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Om du hadde windows på c og bf på d, kan du bare slette hele bf mappa og legge inn bf på nytt. Siden du har lagt inn en "ren" windows ligger det ikke noe info om at bf er lagt inn. Å da får du fjernet alt ved å slette mappen... Håper dette hjalp deg... Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kontrollpanel>legg til eller fjern programmer> finn BF2 på lista og avinstaler. Hvis ikke dette går ville jeg vel bare sletta mappa ja Lykkke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå