Gå til innhold

Adobe Premier Pro og Capture.

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Har et JVC digital kamera som jeg ønsker å føre over opptakene mine til en pc med firewire. Alt går greit til jeg skal ta capture, jeg starter capture men får ikke opp noe bilde, kamera viser film, men ikke på pcn, bytter jeg til en annen kasett funker det. Det funker iblant liksom, noe jeg gjør feil? Jeg velger preview med capture, så den er ikke slått av, og siden det funker på noe og noe ikke, er utrlig rare greier hvertfall. Noen som har vært borti dette?

Takk for alle forslag!

b-ill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens.

Har et JVC digital kamera som jeg ønsker å føre over opptakene mine til en pc med firewire. Alt går greit til jeg skal ta capture, jeg starter capture men får ikke opp noe bilde, kamera viser film, men ikke på pcn, bytter jeg til en annen kasett funker det. Det funker iblant liksom, noe jeg gjør feil? Jeg velger preview med capture, så den er ikke slått av, og siden det funker på noe og noe ikke, er utrlig rare greier hvertfall. Noen som har vært borti dette?

Takk for alle forslag!

b-ill

5177967[/snapback]

Fant ut av det, måtte lukke programmet, og dra ut firewire kabelen, så bytte kassett, sette så inn kabelen igjen og deretter starte programmet, funket da:)

Men jeg får sånne vannrette streker på det som jeg tar capture på, ser det ekstra godt når det er masse beveglser i bildet, hvordan blir jeg kvitt sånt?

Lenke til kommentar

- Oppdatere Firewire driveren?

- Kanskje se om JVC har egne APP drivere til kameraet dit.

- Bruker du 1.0 versjonen eller 1.5? Vet det var en del bugs i 1.0 versjonen... Oppdatere?

- Reinnstallere?

- Prøv en annen Firewire kabel. Kanskje den er ødelagt?

EDIT: flere forslag etter første post

Endret av DjProximus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...