Gå til innhold

Bruksområde på spiker og skruer


danielsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt for å unngå arbeiderhender!!

5183413[/snapback]

Hva er galt med det? er du pyse?

5183595[/snapback]

Om man har valget mellom å se ut som en gorilla eller ikke se ut som en gorilla skal det ikke så altfor mye til for å velge det sistnevnte alternativet? Om man er «pyse» eller ikke er glitrende irrelevant for sammenhengen.

Lenke til kommentar

Mit favoritt-verktøy er dremel :dremel:

 

MEn om man ser på hendene mine, er ikke de akkurat så veldig "rompeaktig" :p

Og det gjør ikke vondt å ha litt arb-hender. Men det gjør vondt å røre en skrutrekker uten å ha det husker jeg :p

 

Men vil si at det ikke er nooe neggativt å ha hender som tårler litt, og upraktisk å ha hender som ikke tårler noe :D

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Om man har valget mellom å se ut som en gorilla eller ikke se ut som en gorilla skal det ikke så altfor mye til for å velge det sistnevnte alternativet? Om man er «pyse» eller ikke er glitrende irrelevant for sammenhengen.

5185239[/snapback]

Når begynte vi å snakke om gorillaer her? Mener du at man blir en gorilla om man tar i litt verktøy? Det er isåfall en biologisk sensasjon...

Lenke til kommentar
Selvfølgelig var det jeg skrev en overdrivelse, men jeg ser ikke hvorfor man ikke skal prøve å ha forholdsvis pene hender, og jeg tror JoachimR er rimelig enig.

5185806[/snapback]

Nettopp. VIL folk med viten og vilje ødelegge hendene sine? Jeg er liksom ikke helt med... Men fint, da tyder det på at mangelen på snekkere i fremtiden er kraftig overdramatisert...

Lenke til kommentar
Nettopp. VIL folk med viten og vilje ødelegge hendene sine? Jeg er liksom ikke helt med... Men fint, da tyder det på at mangelen på snekkere i fremtiden er kraftig overdramatisert...

5185906[/snapback]

Man ødelegger da ikke hendene sine av å ta litt i verktøy da! Man får kanskje litt tykkere hud, men hvem er det som vil se ut som en barnerompe? :p

Men for all del: Slike holdninger fører til høyere lønn, så sånn skal det være! :)

Endret av premium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...