PlatinumFlyer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Trenger vi vanlige folk egentlig å vite sånt? Holder det ikke at de som skal fikse ting kan det? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Om du trenger å vite det, er ikke sikkert. Det skader hvertfall ikke å vite det, sånn i tilfelle du en eller annen gang kanskje kunne få bruk for det. Jeg tror ikke akkurat hjernen våres er i stand til å overfylle seg selv med kunnskap, så det er bare å fylle på med så mye som mulig. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Helt enig. Kunnskap er lett å bære. Dessuten er det morsomt å jobbe med hendene når man til daglig jobber med hodet. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 "Betre byrdi du ber kje i bakken enn mannevit mykje. (Med låkare niste du legg kje i veg enn ovdrykkje med øl.)" Ha! Der fikk jeg endelig bruk for norskkunnskapene fra videregående! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Helt enig. Kunnskap er lett å bære. Dessuten er det morsomt å jobbe med hendene når man til daglig jobber med hodet. 5180184[/snapback] Jeg synes hammer og spikre, skruer og skrumaskin er grusomt... Også ødelegger man huden i hendene... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg synes hammer og spikre, skruer og skrumaskin er grusomt... Også ødelegger man huden i hendene... 5182195[/snapback] Gutter skal da ikke ha hud som en barnerompe på hendene Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jamen, så fint, Joachim. Da kan du leie meg. Tar 1100 kroner timen, pluss MVA. Og folk betaler.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jamen, så fint, Joachim. Da kan du leie meg. Tar 1100 kroner timen, pluss MVA. Og folk betaler.. 5182981[/snapback] Polakken tar 500 kroner i timen. Litt uklart hvor hvitt men. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Betaler du en polakk 500 i timen, er du saftig lurt. Det er en 0 for mye.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 jeg fraråder å bruke svart arbeidskraft. Man har ikke garanti på arbeidet, og går det galt sitter man med skjegget i mailboxen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Betaler du en polakk 500 i timen, er du saftig lurt. Det er en 0 for mye.. 5183304[/snapback] Det er et sånt flott firma, litt skeptisk til sånt, men de rev en fire meter lang vegg for 1500 kroner f.eks. Kjempekjekt. En nordmann ville sikkert tatt mer. Alt for å unngå arbeiderhender!! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Alt for å unngå arbeiderhender!! 5183413[/snapback] Hva er galt med det? er du pyse? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Riving er jo det morsomste! Ikke f*** om jeg hadde betalt noen for å rive! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Alt for å unngå arbeiderhender!! 5183413[/snapback] Hva er galt med det? er du pyse? 5183595[/snapback] Om man har valget mellom å se ut som en gorilla eller ikke se ut som en gorilla skal det ikke så altfor mye til for å velge det sistnevnte alternativet? Om man er «pyse» eller ikke er glitrende irrelevant for sammenhengen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Mit favoritt-verktøy er dremel MEn om man ser på hendene mine, er ikke de akkurat så veldig "rompeaktig" Og det gjør ikke vondt å ha litt arb-hender. Men det gjør vondt å røre en skrutrekker uten å ha det husker jeg Men vil si at det ikke er nooe neggativt å ha hender som tårler litt, og upraktisk å ha hender som ikke tårler noe Endret 21. november 2005 av danielsn Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Om man har valget mellom å se ut som en gorilla eller ikke se ut som en gorilla skal det ikke så altfor mye til for å velge det sistnevnte alternativet? Om man er «pyse» eller ikke er glitrende irrelevant for sammenhengen. 5185239[/snapback] Når begynte vi å snakke om gorillaer her? Mener du at man blir en gorilla om man tar i litt verktøy? Det er isåfall en biologisk sensasjon... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Selvfølgelig var det jeg skrev en overdrivelse, men jeg ser ikke hvorfor man ikke skal prøve å ha forholdsvis pene hender, og jeg tror JoachimR er rimelig enig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Selvfølgelig var det jeg skrev en overdrivelse, men jeg ser ikke hvorfor man ikke skal prøve å ha forholdsvis pene hender, og jeg tror JoachimR er rimelig enig. 5185806[/snapback] Nettopp. VIL folk med viten og vilje ødelegge hendene sine? Jeg er liksom ikke helt med... Men fint, da tyder det på at mangelen på snekkere i fremtiden er kraftig overdramatisert... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Nettopp. VIL folk med viten og vilje ødelegge hendene sine? Jeg er liksom ikke helt med... Men fint, da tyder det på at mangelen på snekkere i fremtiden er kraftig overdramatisert... 5185906[/snapback] Man ødelegger da ikke hendene sine av å ta litt i verktøy da! Man får kanskje litt tykkere hud, men hvem er det som vil se ut som en barnerompe? Men for all del: Slike holdninger fører til høyere lønn, så sånn skal det være! Endret 21. november 2005 av premium Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Man ødelegger da ikke hendene sine av å ta litt i verktøy da! Man får kanskje litt tykkere hud, men hvem er det som vil se ut som en barnerompe? Count me in! «Lønnsargumentet» gidder jeg ikke prøve å bli provosert av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå