bnezofil Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg klarte å velte et glass vann ved siden av laptopen. Jeg var rask med å løft eopp maskinen, så jeg fikk kun litt vann under maskinen og litt ved PCI slottene. Jeg holdt på å starte opp maskinen så jeg bare løftet den opp og satte den vekk etter å ha tørket bort vannet. Mens jeg driver å tørker opp hører jeg plutselig at den booter på nytt. Jeg tenker ikke over det, men når jeg kommer tilbake 5 minutter senere så står den fortsatt og booter med den Windows-logoen. Jeg tvingte derfor maskinen av med svenskeknappen og prøvde igjen. Nå bootet den ikke i det hele tatt. Jeg kom bare til FujitsuSiemens skjermen, og der kunne jeg ikke gjøre noe. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg klarte å velte et glass vann ved siden av laptopen. Jeg var rask med å løft eopp maskinen, så jeg fikk kun litt vann under maskinen og litt ved PCI slottene. Jeg holdt på å starte opp maskinen så jeg bare løftet den opp og satte den vekk etter å ha tørket bort vannet. Mens jeg driver å tørker opp hører jeg plutselig at den booter på nytt. Jeg tenker ikke over det, men når jeg kommer tilbake 5 minutter senere så står den fortsatt og booter med den Windows-logoen. Jeg tvingte derfor maskinen av med svenskeknappen og prøvde igjen. Nå bootet den ikke i det hele tatt. Jeg kom bare til FujitsuSiemens skjermen, og der kunne jeg ikke gjøre noe. Hva har skjedd? 5177873[/snapback] Litt vann har blitt sugd opp av viftene, kanskje..? Kjedelige greier uansett. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Jeg tror ikke det kom inn noe vann, kom litt ytterst i PCI-slotten, men vi får se. Jeg har latt den tørke i godt over 12 timer nå... Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Da fikk jeg prøvd igjen tidligere i dag. Jeg prøvde og gav den litt tid, og jammen kom den ikke... Huh, da var dagen redda, det værste var at det ikke var min engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå