kcobain Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei fikk min ABIT AV8 S939 på torsdag. Installerte den og koblet til alt. Men den piper, jeg har vifte styring så jeg må skru av at den skal pipe når viftene ikke går. Men det virker som den ikke lagrer det. Etter den har stått av noene timer så piper den like hærlig. Jeg har en Sata disk av type Samsung SpinPoint P80S 160GB. Bios finner ikke disken, men Sata bios eller no finner den. Men jeg får ikke lagt den til som det står i installasjons manualen. Mulig det er litt dårlig forklart. Si ifra hvis dere ikke skjønner så skal jeg prøve igjen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 slår datan seg på? vis det vises noe på skjermen? vis ja på det første å nei på det andre sjekk ramen. Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 PCen slår seg på og den finner disken men ikke i bios. No som heter sata bios eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå