dao Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har akkurat formatert pc'en pga virus og masse dritt. Problemet er at jeg ikke vet hva nettverkskortet mitt heter og da finner jeg ikke ut åssen driver jeg trenger. Nettverkskortet mitt er integrert i hovedkortet. Har prøvd SiSoft Sandra men fant det ikke ut... Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Du vet sikkert hvilket hovedkort du har, eller det kan du iallefall finne ut via SiSoft Sandra. Dra deretter på hovedkort produsentens hjemmeside, og der finner du nettverkskort driveren. Klikk deg bare fram til det hovedkortet du har, så går du på drivere. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Viss du kan finne ut kva hk du har så vil det vere ofte ein smal sak å gå på hk-produsentens sider å sjekke opp spesifikasjonene som står der. #Edit: Moltrez var litt raskare Endret 19. november 2005 av Jankee Lenke til kommentar
dao Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Ok, takk til dere begge to. En kan jo ikke klare seg uten internett.... Lenke til kommentar
-morten Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Prøv AIDA32. Den finner ut veldig mye om komponentene. Dersom du ikke finner det der heller, så finner du hvertfall hvilket chipset hovedkortet bruker, og ved å søke på det bør du finne ut hvilken nettverkschip som er en del av det chipsettet. Lenke til kommentar
roac Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Den enkleste løsningen her hadde kanskje vært å finne fram driver-cden som fulgte med hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå